loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 257 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)

با سلام اینجا تهران است. ساعت 4 بامداد .... صدای مردم آزار

 

 

 

می گم این فیلم ساعت 9 شبکه سه اسمش چیه؟ حالا اگه خوابی فردا صبح اس ام اس کن

 

 

 

میدونی چیه ؟

.

.

نمی دونی ؟

.

.

بابا دوستت دارم

.

.

تو رو نه ! بابامو میگم

 

 

 

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

 

 

 

!@^%*^&_*)%^#!$؟>":}: ♠ ═ } ↑ • û ◘ ○ ♣

فهمیدی یا دوباره بگم؟

 

 

 

برو پایین دعواست

.

.

.

.

دیر رسیدی 110 بردشون!

 

 

 

امیدوارم که خواب نبوده باشی چون با این اس ام اس بیدار می شدی!!

 

 

 

می دونستی شبا که می خوای بخوابی باید گوشی تو خفه کنی!؟

 

 

 

می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

 

 

می دونستی آلان ساعت 2/5 نصفه شبه ! اس ام اس زدم ببینم سروقت خوابیدی یا تا آلان بیداری؟!

نصفه شب بخیر!

 

 

 

{یک اس ام اس خالی}

 

 

 

من آلان تو آمریکا هستم می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟!؟

 

 

 

دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم.ساعت 3.5 شبه!



اس ام اس جالب
يه ضرب المثل روسي ميگه :
Maradtesod nok ravab maziza
يعني: تو برام عزيزتريني، جالبه اگه از آخر هم بخوني همين معني را ميده !!!

 


يه سوال برام پيش اومده، شبا كه ميگن: "بگير بخواب" چي رو بايد بگيريم؟؟؟
بيخيال حالا، بگير بخواب!!

 

اين اس ام اس فقط براي دويدن شما به سوي موبايل بوده و هيچ خاصيت ديگه نداره .

 

سلام اين اس ام اس صرفآ جهت يادآوري به شما براي مسواک زدن است
و ارزش قانوني ديگه اي ندارد . شب بخير .

 

همه جا امن و امانه! تو راحت بگير بخواب!

 

پا شو سرت از رو متکا افتاده پايين!

 

مشترك گرامي اين اس ام اس به منظور بيدار كردن شما مي باشد لطفا لبخند بزنيد!


الله اكبر
الله اكبر
.
.
.
.
بيدار شو وقت نمازه

 

ميگم پاشو يه چند تا اس ام اس بفرستيم اينور اونور مردمو بيدار كنيم . خيلي حال ميده.

 

هر وقت به هوش اومدي به من زنگ بزن!

 

چند تا اس ام اس جديد اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزينه ام زياد نشه

 

ببين عزيز دلم پاشو............ ..اگه پا نشي قهر ميکنما............ .....خب دلم برات تنگ شده.........جون من پاشو............ .پاشدي............ ..افرين عزيزم............ ...حالا که پاشدي ماچم کن بگير بکپ

 

سلام. ببخشيد بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهيد يه سوالي داشتم خيلي وقت بود ذهنم را مشغول كرده بود، مي خواستم بپرسم... مي خواستم... اصلا ولش كن. بزار براي بعد،
خب؟

 

سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمي‌خواستم اين موقع شب بيدارت كنم ..... واقعاً ببخش.... سعي كن دركم كني .... من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم كجاست .شرمنده!!!

 

خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي

 

سلام.اصلا نمي خواستم بيدارت کنم ولي مجبورم.من ميخوام برم wc ولي تاريکه مي ترسم تو رو خدا تو هم بيا

 

مي خواستم ببينم شبا که مي خواي بخوابي گوشيتو خاموش مي کني که سره کارت نزارن...

 

خوش حالم که خوابي عزيزم
چون اگه بيدار بودي و مي دونستي از دلتنگي تو خوابم نمي بره حتما خوابت نمي برد

 

به اشتياق اولين دانه برف، به تحمل آخرين برگ پاييز، به گرماي تن خورشيد و به
زيبايي آسمان شب قسم مي خورم كه سر كاري

 

ببين الان ساعت 12شبه. 1 ساعته ديگه قراره که منگولا برن پيش خدا و شفا بگيرن .حواست
باشه يادت نره ها ، خواب نموني يه وقت!!!

 

هه هه هه گول خوردي من اس ام اس نبيدم وجدان مبايلت بيدم فقط وخاستم منو از جيبت در
وياري تا كمي هوا وخورم جيگر.

 

اين اس ام اس رو فرستادم فقط براي اينکه مشغول باشي و دست تو دماغت نکني !!!

 

خواص گوسفند :
بو ميدهد
سبزي ميخورد
گاهي مي خوابد
پرواز نميکند
عقل دارد اما اس ام اس هاي سر کاري را تا آخر مي خواند...!!!

اگه تا حالا نتونستی پس دیگه هیچوقت نمی تونی

 

ستاد مبارزه با امیدواری کاذب جوانان

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

همراه ِ اول عزیز ! با احترام !


از صبح بخیر های سراسر لطفت نهایت سپاس و تشکر رو دارم !

حالا صبح به صبح هم این قبض رو تو چشم ما , نکردی هم نکردی …


من گفتم تنهام؟ شما بیا منو از تنهائی در بیار ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینجا تهرانه !

 

مایه مشت آدم ِ هدفمندیم

 

وی لاو یو پی ام سی … … … !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

معذرت میخوام بابت این اس ام اس بی ادبیاتی

نصیحت غضنفر به پسرش:

کره خر شب کنکوره بشین یه گو...هی بخور یه ان...ی بشی دستت یه مستراحی بند بشه یه چ...س حقوق بر...ینن کف دستت محتاج گ....وز مردم نشی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بدنبال ناکامی طرح چاپ عکس قلب و روده و قلوه بر روی پاکت سیگار در ایجاد بی‌میلی نسبت به مصرف سیگار

شرکت دخانیات طرح نوشتن “فحــــ ـش...خواهـــر - مادر” را در آینده نزدیک عملی خواهد کرد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


دوس داری بنزین بزنی با کارت کی ؟
شنیدم بنزین شده 700 به تازگی !
بنزینتو تقسیم نکنی با یکی !

میگی که رو کارت بنزینت حساسی !
روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی !


اونقده اونو میخوای که اگه لیتری 100 بنزین بدم بهت منو نشناسی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

!

یه سوال به سوالهای شب اول قبر اضافه شد:

81000 تومن یارانه تو چیکار کردی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اطلاعیه شیطان: تا میتوانید گناه کنید به علت مبلغ بالای قبض، گاز جهنم قطع شده از آتش خبری نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام. به سیستم گویای نانوایی شاطر اکبر خوش آمدید؛ جهت اطلاع از قیمت نان عدد ۱، ثبت نام خرید نان به صورت قسطی عدد ۲، طرحهای تشویقی رنگی عدد ۳ و شرکت در قرعه کشی پنج نان ریگان در هفته عدد ۴ را فشار دهید.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمستان آمد و من بی هوا چاییدیم
سرما که به عمر خود ندیدم ،دیدیم
يارانه وصول شد ولیکن امروز
یک قبض رسید و زیر آن زاییدیم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 53,171
  • بازدید کلی : 644,964