loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 469 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)
 

 

دانلود مجموعه بازیهای خاطره انگیز میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر

 

امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه بازی های میکرو به همراه مبدل اون گذاشتم. شاید بازی های میکرو از نگاه نوجوان های امروزی یک مشت بازی بی گرافیک و … باشند اما باور کنید همین بازی های ساده برای افرادی که در کودکی شان اون ها رو بازی کردند لذت فراوانی رو به همراه دارند.  معلوم نیست چه سری در این بازی های ساده و بی گرافیک هست که حتی ۳۰ ساله ها هم از دیدنش (بعد از سالها) به وجد می ایند.

بازی هایی نظیر  سوپر ماریو ، بمب گذار ، کونگ فو کار ، تانک ، کونترا ، فوتبالیستها(ژاپنی و انگلیسی) ، روبو کاپ ، نینجا  ، لاک پشت های نینجا ، میوه خوار ، دبل دراگون و تتریز (آجر سازی)  از جمله بازی هایی هستند که اگر تجربه ی بازی کردنشون رو در Micro داشته باشید از دیدنشون به وجد میایید و برای دانلود کردنشان لحظه شماری میکنید .

 

فرصت خوبیست برای کسانی که تا به حال حتی میکرو رو از نزدیک هم ندیدند که تعدادشون هم کم نیست ، تا با بازی کردن این بازی ها در کامپیوتر (بدون هیچ تغییری در گرافیک و سبک و …) این حس خاص رو تجربه کنند و فرصتیست طلایی برای امثال منی که کودکیشان را با Micro ، تانک و قارچ خور گذراندند تا به دوران کودکی و خاطرات برگردند. شما هم اکنون می توانید با دانلود این ممجوعه از سایت یاس دانلود پا به دوران کودکی تان بگذارید . پس این فرصت رو از دست ندهید !


ویژگی ها :
-    حجم بسیار کم ، تنها ۶ مگابایت
-    قابلیت بازی با کیبورد و دسته کامپیوتر
-    شامل بیشتر بازی های محبوب میکرو (بیش از ۵۰ بازی)
-    بدون هرگونه تغییر در گرافیک ، صداگذاری ، سبک و … بازی ها
-    کار آسان با مبدل و اجرای روان و بی دردسر بازی ها فقط با ۳ کلیک

 

 

دانلود مجموعه بازیهای خاطره انگیز میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر

 

راهنما :

-      در فایل دانلود شده ۲ پوشه وجود دارد. به پوشه ی مبدل رفته و فایل Virtualnes.exe را اجرا کنید . پس از اجرای فایل مبدل به File رفته و Open رو انتخاب نمایید ! حالا بازی دلخواهتان را از پوشه دانلودی انتخاب کنید.

 

 

دانلود مجموعه بازیهای خاطره انگیز میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر حجم: ۶.۸ مگا بایت

دانلود مجموعه بازیهای خاطره انگیز میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

نهتانی بازدید : 439 چهارشنبه 25 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

.

 .

امروز برای شما دوستان پچ گزارشگر فارسی بازی پی اس ۲۰۱۲ – PES 2012 با صدای گزارشگر محبوب تلویزیون مزدک میرزایی رو آماده دانلود کردم. این گزارش شامل گزارش کارشناس در حین بازی هم می باشد. .

توجه:

-     از فایل های قبلیتون کپی بگیرید. dt00_e.img

-     فایل با نام dt00_e.img رو در فولدر img بازی کپی کنید .

-     وقتی وارد بازی شدید از قسمت System Setting>Language Setting>Commentary Language زبان انگلیسی رو انتخاب کنید .

 

 

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی فرمت: img

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی حجم: ۳۶۵ مگا بایت

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی دانلود پچ لیگ برتر ایران برای PES 2012

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

نهتانی بازدید : 242 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

{ حجم فایل فشرده شده فـــــقـــــط ۹ مـــــگابــــایتــــــ }

بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دیgta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو!سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید.اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتومبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۹ مگابایت از کمیاب دات کام .

نکته: موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

 

نهتانی بازدید : 276 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

|دانلود بازی The History Channel: Battle for the Pacific با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود بازی رایگان ماجرایی The History Channel: Battle for the Pacific

نام بازی: The History Channel: Battle for the Pacific
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ماجراجویی
سال انتشار: December 3, 2007
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Activision
توسعه یافته : Cauldron
درجه بندی سنی : T

اکثر بازی های شرکت Activision به سبک اکشن ماجراجویی میباشد.نمونه بارز آن بازی زیبای ندای وظیفه ..در واقع بهتر است بگوییم :نسخه های مختلف بازی ندای وظیفه…!!! .این باز مجدد ی بازی با همان سبک و سیاق برای شما عزیزان داریم.نام این بازی The History Channel: Battle for the Pacific میباشد و توسط شرکت Activision در سال ۲۰۰۷ منتشر و حمایت شد.این بازی به شدت شبیه بازی ندای وظیف ۲ میباشد.حتی اسلحه های موجود در این دو بازی کاملا یکسان میباشد.بازی The History Channel: Battle for the Pacific به سبک اکشن ماجراجویی میباشد که از آن در سال ۲۰۰۷ به عنوان معجزه ای در تاریخچه بازی های رایانه ای عنوان شد.البته درست نیست که این بازی را با بازی های سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مقایسه کرد و حقیقتا در مقایسه این بازی با بازی های منتشر شده در سال ۲۰۰۷ میتوان رتبه خوبی را به آن داد.گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و به گرافیک بازی ندای وظیفه ۲ نزدیک میباشد.اما دقت کنید تنوع مراحل و موضوعیت بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه نمیباشد.گیم پلی بازی عالی بوده و همچنین صداگذاری بازی با توجه به سوابق این شرکت میتوان رتبه خوبی به آن داد.در کل کم و بیش سطح این بازی متوسط رو به بالا میباشد و علت آن نیز آمدن بازی هایی فوق العاده در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میباشد.بازی به صورت گروهی انجام میشود و تعداد سلاح های موجود در این بازی از تعدد زیادی برخوردار میباشد و طراحی مناسب و واقع گرایانه ای دارد.
بازی The History Channel: Battle for the Pacific در فیلیپین – ایوجیما و مکان های دیگر رخ میدهد و نسبتا محیط بازی مناسب طراحی شده است.این بازیجالب است بدانید حتی نسخه کپی شده این بازی در سایت های خارجی به قیمت ۵۷ دلار امریکا به فروش میرسد اما ما این بازی را به صورت اورجینال و کاملا رایگان و به صورت لینک های مستقیم دانلود در اختیار شما قرار داده ایم…

نهتانی بازدید : 295 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

|دانلود بازی ۲۰۱۱ Great Adventures Xmas Edition با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود بازی جذاب كريسمس 2011 Great Adventures Xmas Edition

نام بازی: Great Adventures: Xmas Edition |PC/ENG/FINAl
پلتفورم : PC GAME| English
ژانر: ماجراجوی/استراتژی Adventure/Strategy Game
قابلیت آنلاین : ندارد
درجه بندی سنی: نا مشخص
سال ارائه :۲۰۱۰

داستان: شما در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۱ میباشید و سعی میکنید تا از لحظه لحظه این جشن بزرگ استفاده کنید و لحظات خاطره انگیز و هیجان انگیزی را خلق کنید. گرافیک بازی با توجه به حجم بسیار کم آن عالی میباشد و چیزی که بسیار برای من جالب بود این است که این بازی تماما مخصوص کریسمس ارائه شده و تمامی وسایلی که در این جشن مردمان استفاده میکنند استفاده شده است.در حقیقت یک نوع آموزش هم میباشد.در این بازی قطعا تجربه یکی از بهترین بازی های ماجراجویانه را خواهید دید.سعی کنید کاراکتر بازی را شاد نگه دارید.با هدیه دادن وکلیه کارهایی که در این مراسم استفاده میشود…. .تیم خود را چنان مدیریت کنید که تک تک کاراکتر های با مزه بازی بتوانند در این مراسم به اندازه کافی خوشحال شوند تا بتوانند لحظات و خاطرات خوبی کنار همدیگر داشته باشند.

System Requirements:
- OS: Windows XP/Vista
- CPU: 1.0 GHz
-RAM: 512 MB
- DirectX: 9.0
- Hard Drive: 188 M

نهتانی بازدید : 251 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

|دانلود بازی Stoked Big Air Edition با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود بازی هیجان انگیز Stoked Big Air Edition

نام بازی: Stoked Big Air Edition-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Destineer
حمایت توسط : Bongfish GmbH
درجه بندی سنی : +۱۲
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از گذشت بیش از دو سال بالاخره بازی Stoked Big Air Edition برای کنسول رایانه منتشر شد .این بازی در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانیDestineer منتشر و توسط Bongfish GmbH ساخته و حمایت شد.این بازی دارای یک سبک متفاوت و فراتر از یک بازی ورزشی میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی و همچنین ذکر ویژگی های این بازی داریم.بازی Stoked Big Air Edition توسعه یافته فیلم پر مخاطب Absinthe میباشد .یکی از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه این بازی فیزیک منایب آن میباشد که داشتن چنین فیزیکی برای این بازی با این سبک ضروری میباشد.نگاه ها و سبک ها در این بازی شبیه سازی شده جهانی میباشد .گرافیک بازی در حد مطلوب میباشد و میتوان آن را قابل قبول دانست.جالب است بدانید اولین نسخه این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد که بعد از گذشت حدود دو سال برای کنسول رایانه منتشر شد.گرافیک پویا به همراه هیجان بسیار بالا شما را در این بازی یازی میکنند.

 

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
۱-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
۲- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
۳-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

۴-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید.
۵-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.

  • حجم: 3.9 گیگابایت
نهتانی بازدید : 239 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

|دانلود بازی v8 Superstars V8 Racing با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود رایگان بازی بسیار جذاب ستارگان مسابقات v8 Superstars V8 Racing

نام بازی: Superstars V8 Racing
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار:-
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean
حمایت توسط : Milestone
درجه بندی سنی : +۳
قابلیت آنلاین:دارد

Superstars V8 Racing نام یک بازی فوق العاده زیبا به سبک بازی های رالی و مسابقه ای میباشد که توسط کمپانی Black Bean منتشر و توسط Milestone ساخته و حمایت شد.اگر بخواهیم نقد منصفانه ای بر روی این بازی داشته باشیم باید عرض کنم که بازی در حد یک بازی مسابقه ای رالی میباشد . هر چند که فاصله ی زیادی با بازی نید فور اسپید دارد اما میتواند تجربه ای تازه برای گیمر باشد.داستان بازی :در سری مسابقات لیگ ایتالیا شما در مسیر آزمون مهارت های خود با موتور های V8 میباشید.این بازی تحت حمایت رسمی کمپانی های خودرو ساز جهان میباشد.در این بازی میتوان برداشت واقع بینانه ای از قهرمانی داشت.به جرات میتوان گفت تنظیمات و مشخصات کاراکتر ها به درستی رعایت شده و جزئیات به طور کامل رعایت شده است.توسط موتور قدرتمند ماشین های طراحی شده در این بازی میتوانید به قدرت حقیقی آن پی برد.طراحی ماهرانه و شاید هم تبلیغاتی برای کمپانی ها مطرح جهانی !!از جمله ویژگی های بازی :
-طراحی جزئیات به برترین شیوه ممکن طراحی شده است
- فضای باز و تغریبا نامحدود بازی
-وجود خودرو های مطرح جهانی در بازی
-برگذاری مسابقات لیگ ایتالیا با حضور قهرمانان جهانی و تیم های مطرح

 

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
۱-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
۲- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
۳-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

۴-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید.
۵-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.

 

  • حجم: 1.36 گیگابایت
نهتانی بازدید : 215 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

|دانلود بازی Winter Sports 2011 Go for Gold با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود بازی زیبای المپیک زمستانی Winter Sports 2011 Go for Gold

 

نام بازی: Winter Sports 2011: Go for Gold
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: ۲۰۱۱
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: DTP
حمایت توسط : RTL Entertainment
درجه بندی سنی : +۳
قابلیت آنلاین:دارد

هر ساله با نزدیک شدن به رقابت های زمستانی و سال جدید میلادی بازی ورزش های زمستانی نیز منتشر میشود و گیمر های زیادی را در دنیای گیم به خود جذب میکند.امسال نیز نسخه جدیدی از این بازی منتشر شده است.نام این بازی Winter Sports 2011: Go for Gold میباشد که در ۲۰۱۱ توسط کمپانی DTP منتشر و توسط RTL Entertainment ساخته شد.بازی Winter Sports 2011: Go for Gold یک بازی جامع و شامل میباشد که تمامی رقابت ها به همراه تمامی رشته ها با امکان شخصی سازی را در خود جای داده است.به نقل از منتقد های حرفه ای بازی های زمستانی هیجان انگیز ترین بازی های موجود در دنیای گیم میباشد.یکی از نکات بازی Winter Sports 2011: Go for Gold این میباشد که حالت چند نفره آن نسبت به شماره های گذشته بهبود یافته و تمامی باگ های گذشته آن نیز برطرف شده است.در این بازی با توجه به نوع بازی و این که چند نفره بازی میکنید میتوانید تاکتیک ها و استراتژی های خاصی را مد نظر قرار دهید.بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.فیزیک این بازی عالی میباشد .از چنین بازی با چنین ساختاری چنین فیزیکی دور از ذهن نمیباشد.در حقیقت داشتن یک فیزیک عالی در این بازی با توجه به ماهیت آن لازم میباشد.اگر منصفانه به این بازی نگاه کنیم باید به این نکته اعتراف کنیم که به راستی گرافیک کاراکتر های بازی بسیار عالی میباشد.اما فاصله زیادی با حقیقت دارد.یک مثال خوب برای قیاس گرافیک این بازی میتوان به بازی فار کرای ۱ اشاره کرد که گرافیک خوبی دارد اما با حقیقت فاصله دارد.در این بازی بیش از ۵۰ نوع مسابقه ورزشی موجود میباشد که هر کدام دارای چندین حالت و سبک میباشد که با این حساب تمام کردن این بازی به مدت زمان زیادی احتیاج دارد.صدا گذاری بازی نیز خوب میباشد و میتوان به آن امتیازی خوبی داد.تا کنون امتیازی در سایت گیم اسپات به این بازی داده نشده است اما پیش بینی میشود با توجه به امتیاز هایی که در نسخه های قبلی به این بازی داده شده است این نسخه امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ را دریافت کند…

 

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
۱-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
۲- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
۳-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

۴-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید.
۵-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید

 

  • حجم: 3.7 گیگابایت
نهتانی بازدید : 255 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

ویژگی های بازی Call of Duty 6: Modern Warfare 2:
- بازی بسیار زیبای گرافیکی بر اساس فن آوری نوین و منحصر به فرد مدرن بازی Call of Duty از شرکت Infinity Award.
- جلوه های ویژه بسیار عالی، گرافیک بالای بازی و پرداختن عالی به جزئیات، محیط کاملا قابل تخریب و طبیعی .
- مبارزه گروهی بسیار عالی که همرزمانتان به بهترین وجه ممکت شما را در مبارزات سخت ارتشی یاری خواهند کرد .
- محیطی کاملا زیبا که بازیکن حس واقعی حضور در صحنه نبرد واقعی را با تمام وجود لمس خواهد کرد !
- داستان حماسی و جذاب در بازی انفرادی .
- بازی فوق العاده مهیج چند نفره .

و ……

 

سازنده : کمپانی Infinity Ward
ناشر : کمپانی Activision
تاریخ انتشار : Nov 10, 2009
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص جنگ جهانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر .

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty 6: Modern Warfare 2
OS: Windows XP, Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation

 

source دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 توضیحات: پس از دانلود تمامی پارت ها و از حالت فشرده خارج کردن آن ها ، ۲ فایل ISO در اختیار شما قرار میگیرد .این دو ایمیج را می توانید توسط نرم افزار Nero با انتخاب گزینه Burn Image To Disc رایت کنید و توجه داشته باشید دی وی دی شماره ۱ شما باید دی وی دی ۹ GB باشد و نباید از دی وی دی های ۴٫۷GB استفاده کنید . یا این دو فایل را می توانید توسط نرم افزارهایی مانند Daemon و یا Alcohol 120% که شامل درایو مجازی هستند Mount کنید و سپس به نصب بپردازید . پس از نصب بازی دقت داشته باشید تمامی فایل های موجود در فولدر SKIDROW را در محل نصب بازی کپی نمایید . حال از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

download دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2DVD 1 :

دانلود پارت ۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۷: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۸: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۹: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۰: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۷: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت۱۸: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۹ : Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۰: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۷: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۸: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲۹: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۰: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۷: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۸: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳۹: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۴۰: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۴۱: Mediafire Rapidshare

download دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 DVD 2:

دانلود پارت ۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۷: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۸: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۹: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۰: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۱: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۲: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۳: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۴: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۵: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۶: Mediafire Rapidshare

دانلود پارت ۱۷: Mediafire Rapidshare


نهتانی بازدید : 292 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

یکی از کم حجمترین بازیهای ژانر Action بازی ترسناک The House of The Dead خانه مرگ یا خانه مردگان میباشد . در این بازی شما در نقش کاراگاه پلیس ایالتی ، وارد منزلی وحشتناک میشوید که مورد حمله اشباح و ارواح قرار گرفته است . و به شما نیز از لحظه ای که از اتومبیل خودتان پیاده میشوید ، هر لحظه از زوایا غیر قابل انتظار حملات ترسناکی صورت میگیرد . در این میان تنها اسلحه شما سلاح کمری سازمانیتان میباشد که خوشبختانه بر اشباح موثر میباشد . و شما باید قبل از از بین رفتن تمام ارواح را از بین برده و سایر ساکنین خانه را هم نجات دهید .
با توجه به حجم نرم افزار ، گرافیک سه بعدی زیبایی در این بازی به کار گرفته شده است به طوری که بیشتر قسمتهای خانه دارای جلوه کاملا واقعی میباشد همچنین صداهای اشباح و حملاتشان بسیار جالب و در مواردی ممکن است ترسناک باشد .
استفاده از این بازی به افراد حساس و خردسالان زیر ۷ سال توصیه نمیگردد. بازی کاملا Portable میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Nod32 و Norton بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

thehous بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead

 

source بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead توضیحات: برای اجرای بازی فایل THOTD.EXE به حجم تقریبی ۸ مگابایت را اجرا فرمایید .

 

download بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Deadلینک دانلود – 18.4 مگابایت | لینک کمکی

نهتانی بازدید : 277 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Crysis2 cover دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

 

 

source دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packsتوضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.ابتدا فایل اجرایی Crysis2Patch19.exe را نصب نمایید. سپس فایل اجرایی Crysis2Directx11UltraUpgrade.exe و سپس فایل اجرایی Crysis2HighResolutionTexturePack.exe را نصب نمایید. پس از اتمام این ۳ مورد ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت بسیار کاربردی ، نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packsتوجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packsدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link 2 Direct Link

 

download دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs - دانلود پچ ۱٫۹ بازی ، نسخه FLTDOX بدون مشکل در پچ شدن

 

رفع مشکل سیو نشدن بازی:

برای رفع مشکل در سیو نشدن بازی ، فایل زیر را دانلود نمایید و در محل نصب بازی ، در آدرس crysis 2in32 جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید.

 

download دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs - دانلود فایل رفع مشکل در ذخیره سازی بازی

 

download دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs – برای دانلود بازی Crysis 2 اینجا را کلیک کنید

 

نهتانی بازدید : 214 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

 

download عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus لینک دانلود – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

نهتانی بازدید : 303 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

بازی در سیاهچاله های تاریک همچنان ادامه دارد و گویی خاطره بازی در چنین جاهایی باید همیشه در ذهن بازی آفرین نقش ببندد.مدتی پیش اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد که به نوبه خود جایگاه بسیار مناسبی را در بین کاربران و منتقدان بدست آورد.گرافیک بسیار مناسب و صحنه سازیهای مناسب از جمله نکات قابل توجه در نسخه قبل این بازی است.و اما اکنون ما با عنوان جدیدی از این بازی از شرکت kalypso روبرو هستیم یعنی بازی DUNGEONS The Dark Lord که در تاریخ ۱۲ سبتمبر ۲۰۱۱ برای کاربران کامپیوتر منتشر شده است.این بازی سبکی استراتژیک دارد و به تصویر کشیدن سیاهچاله هایی مخوف شما را به دنیای تاریکی فرو خواهد برد.گرافیک بازی ارتقا یافته کاراکتر ها افزایش یافته و صحنه های زیباتری از سیاهچاله ها یرای لذت کاربران طراجی شده است.پادشاه تاریکی های جدید بسیار قوی تر شده است و گروه بسیار بزرگ تر و منظم تری نسبت به گذشته پیدا کرده است که شما باید با آنها مبارزه کنید.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

the dark lord cover دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز:

Operating System: – Windows XP SP2, Vista, 7
Processor: – 2.0 GHz Dual Core
Memory: – 3 GB
Video: – 256 MB DirectX 9.0c Graphics card with Shader Model 3.0
Audio device: – Windows-compatible Soundcard
Hard disk space: – 2 GB free HDD

 

تصاویری از محیط بازی:

the dark lord 01 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC the dark lord 02 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

the dark lord 03 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC the dark lord 04 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

the dark lord 05 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC the dark lord 06 small دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

 

source دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PCتوضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PCتوجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، مورخه ۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Multiupload Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Multiupload Rapidshare Direct Link

نهتانی بازدید : 305 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی به پست افزوده شد|

 

stronghold3 cover small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

 

 

به دلیل ایجاد ویژگی تغییر آب و هوا، ما حتی شاهد جنگ در نیمه شب هستیم و اگر به اندازه کافی سرباز برای کشیک در مواقع ضروری در اختیار نداشته باشید قطعاً کارتان ساخته است. علاوه بر اینکه دشمن می تواند به شما حمله کند، شما هم می توانید در شب و در تاریکی به حمله بپردازید. اکنون قطعاً این سوال در ذهن شما پیش می آید که چگونه در شب، آن هم در قرن ۱۱ام می توان بدون نور جنگید؟ پاسخ این است که سربازانی را می توانید در اختیار داشته باشید که مشعل های نور را با خود حمل می کنند که قطعاً جنگ بدون آنها حتی در شب یک خودکشی محض است.

همواره نباید در بازی دشمنان خود را فقط خارج از قلعه و کشورهای دیگر فرض کنید بلکه دشمن در خود قلعه نیز وجود دارد و ممکن است خود شما آنرا بوجود بیاورید. اگر شما پادشاه سنگ دلی باشید که فقط به فکر خود است و ثروت خود را افزایش می دهد و در عین حال مردم خود را در فقر و بی غذایی قرار می دهد و مدام از آنها کار می کشد، دلیلی ندارد که مردم علیه شما شورش نکنند، بنابراین در این قسمت باید به فکر همان نوار معروف شادی مردم باشید در غیر این صورت باید دست به سرکوب داخلی بزنید!
در بخش آنلاین بازی، بازیبازها می توانند یک داستان تازه با لوکیشن های تازه درست کنند و آنرا برای دانلود و استفاده دیگران به اشتراک بگذارند. این قابلیت به اعتقاد بنده بسیار خوب و قوی است و افراد زیادی قطعاً به طرف آن جذب می شوند. یکی دیگر از قابلیت های بخش آنلاین بازی استفاده از Google Earth برای پیدا کردن یک فرد در هر جای این کره خاکی که در حال انجام این بازی است می باشد که می توان آنرا از این طریق انتخاب و با او بازی کرد، حتی ممکن است آن فرد در شهر و خیابان شما باشد!
به طور کلی گرافیک سری Stronghold همواره دارای سطحی نسبتاً معمولی بوده اما بسیاری از بازیبازها و هواداران این سری در هر نسخه انتظار گرافیکی متنوع را داشتند ولی به هر دلیلی این اتفاق روی نمیداد اما S3 نسبت به نسخه های قبل پیشرفت بسیار چشمگیری در بخش گرافیک خواهد داشت و می توان این نسخه را بهترین نسخه در بخش گرافیک دانست. این نسخه از Havok Engine استفاده می کند. همانطور که از نام این موتور آشنا پیداست، فیزیک در بازی فوق العاده است و تاکنون در این سری این چنین نبوده است.
ساختن و بنا کردن در Stronghold 3 آسان خواهد بود ولی بدان معنی نیست که کامل نباشد بلکه سازندگان قول داده اند در کنار آسان بودن، سرعت بنا سازی را افزایش دهند و بتواند به راحتی با بازیباز ارتباط برقرار کند و مانند نسخه های قبل کامل باشد. به لطف استفاده از موتور Havok ما می توانیم شاهد بهبود وسیع گرافیکی بازی به ویژه در بخش فیزیک باشیم به طوریکه مثلاً در این نسخه نحوه مردن، افتادن از ارتفاع (از روی دیوار قلعه)، ریزش قلعه ها و حرکات مردم فوق العاده زیبا به نظر می رسد و التبه به مراتب متفاوت با نسخه های قبلی می باشد.

 

بازی از ۴ حالت صبح، روز، غروب و شب بهره می برد که به هر چه زیباتر کردن آن می افزاید. برای اولین بار در این نسخه باران و رعد و برق نیز وجود دارد و همچنین وجود باد که باعث ایجاد موج و تکان خورد درختان و گلها و … می شود نیز در بازی قابل مشاهده است. همچنین در طی جنگ، گرد و غبار از زمین بلند می شود که به هرچه واقعی تر کردن بازی کمک خواهد کرد.
قطعاً دیدن یک صورت و بدن یکسان برای تمام کارگر از صنفی در نسخه های قبلی بازی برای بسیاری از شما بسیار عذاب آور بود، مثلاً تمام کارگران معدن به یک شکل بودند، اما در این نسخه با مدلهای بیشتر از چهره ها روبرو هستیم که کمی از یکنواختی بازی می کاهد. علاوه بر این تمام ادوات جنگی در بازی نیز از اول ساخته شده است که از تصاویری که از بازی منتشر شده مشاهده می شود که از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و بسیار زیبا و البته با دقت طراحی شده اند.

 

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Dual Core CPU – 2.0GHZ
Operating System: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Operating System: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

تصاویری از محیط بازی:

stronghold3 01 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 02 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

stronghold3 03 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 04 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

stronghold3 05 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC stronghold3 06 small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

 

source دانلود بازی Stronghold 3 برای PC توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Stronghold 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۰ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Stronghold 3 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Multiupload Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Multiupload Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Multiupload Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Multiupload Rapidshare Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

- دانلود آپدیت شماره ۱ و ۲ نسخه RELOADED بازی

 

نهتانی بازدید : 231 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.


|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

Handball 2012 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

IHFHandballChallenge12 3 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 IHFHandballChallenge12 4 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

IHFHandballChallenge12 5 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 IHF Handball Challenge 12 8 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

 

 

 

caution لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.و جهت نصب بازی از فایل HCSetup.exe استفاده کنید.و برای کرک کردن بازی ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12دانلود به صورت پارت ۱گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

 

نهتانی بازدید : 258 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوبFootball Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

| دانلود در یک پارت ۵۱٫۰۷ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Football Manager Handheld 2012 بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

 

 

 

caution بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSPتوجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

download بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP دانلود : Rapidshare Direct Link

 

نهتانی بازدید : 442 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

140 boxshot uk large resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2

نام بازی: Just Cause 2
سازنده: Avalanche Studios (SE)
ناشر: Square Enix / Eidos Interactive
سبک: اکشن سوم شخص فضای باز
پلتفرم: PC-PS3-360
امتیاز از سایت IGN: 8.8/10
Just Cause یک جزیره ی بسایر بزرگ در دنیای بازی ساخته است و آن را پر از اکشنهای جذاب و نفس گیر کرده است . توانایی جا به جا شدن با چتر نجات ( parachute ) نوعی تقلید از سری بازی های GTA محسوب میشود ولی بخوبی توانسته است یک رقیب با سبک اکشن سوم شخص برای جی تی ای باشد .بنا بر اعلام Eidos ، سازنده ی بازی، Just Cause 2 به علاقه مندان این سبک قول داده است که فقط ضرب و شتم و کشت و کشتار بازی ( mayhem ) مانند نسخه ی اول بازی است و عوامل دیگر بازی مانند گیم پلی و قابلیت بالا بردن آیتم ها پیشرفت خوبی کرده است. Rico Rodriguez ، نقش اول بازی Just Cause ، دوباره باز گشته است . او ماجراهای خطرناکی در حوالی کاراییب سپری کرده است . در افسانه ها زندگی کرده و حالا به جزیره ی دیگری آمده است . اما دیگر جزیره همان San Esperito نیست و به گفته ی Eidos ‌جزیره ی جدید کوچک تر ولی پر جمعیت تر است . جزیره ی ساختگی بازی در Panau ، بهمراه جزایر کوچک تر آن در اقیانوس آرام ، Thai و کشورهای دیگر مجاور ،‌ لذت و جذابیتی وصف نشدنی برای کسانی که می خواهند در این جزایر اکتشاف کنند ، تقدیم می کند . پیتر جانسون سازنده بازی می گوید: ” در این بازی شما شاهد آزاد بودن قلاب برای اتصال به ماشینها,ساختمانها , انسانها, وهر شئی دیگر خواهید بود و این روشی برای آزادی شما در تاکتیک مبارزه است.قلاب به بازوی سمت چپ ریکو متصل است و با یک ماشه قابل کنترل است. گیم پلی بازی همانند سایر بازیهای OpenWorld به بازیکن اجازه سیر و گردش در اکثر نقاط نقشه را حتی وقتی در حال انجام ماموریت نیستید را میدهد -. به احتمال زیاد باز هم شاهد دار و دسته های اوباش خواهیم بود که علاوه بر پلیس باید با آنها نیز با عطوفت برخورد کرد . می توانید برای یکی از گروه ها کار کنید و پیش آنها در جایگاه خاصی قرار گیرید . اما طبعا این کار شما را مورد خشم گروه های دیگر قرار خواهد داد. به نظر میرشد گیم پلی بازی بسیار زیبا دیده شود ،در کل بازی این بازی به تمام علاقه مندان سری جی تی ای پیشنهاد می شود .محیط های طبیعی بازی انقدر زیبا و چشم نواز است که کاملا شما مبهوت خود می کند.

 

سیستم مورد نیاز بازی:

پردازشگر : پنتیوم 3 گیگاهرتز د / Athlon 64 X2 4200
رم : 2 گیگابایت
هارد : 5 گیگابایت
کارت گرافیکی : DirectX 10 انویدیا جیفورس 8800 / Radeon HD 2600 آتی طرفدار
VRAM : 256 مگابایت

عکس های بازی:

 

just cause 2 20091113105814106 640w resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2

just cause 2 20091113105824512 640w resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2
just cause 2 hack resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2
just cause 2 20091113105831543 640w resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2
just cause 2 20091113105834105 640w resize دانلود رایگان بازی Just Cause 2

==============================

راهنما : لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده

و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر اینترنتی خود Paste نمائید

و سپس با زدن کلید Enter آن را براحتی دانلود کنید.

قسمت 1:

نهتانی بازدید : 253 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذابTNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۲۳٫۴۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

 

 

 

TNA Impact Cross the Line small 01 بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSPTNA Impact Cross the Line small 02 بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

TNA Impact Cross the Line small 03 بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSPTNA Impact Cross the Line small 04 بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

 

caution بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSPتوجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

download بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP دانلود : Rapidshare Direct Link

 

نهتانی بازدید : 503 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

نام بازی: James Bond 007: Blood Stone
سازنده : Bizarre Creations
ناشر: Activision
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PC,360,PS3,DS
میانگین امتیازات بازی:۷/۱۰
جیمز باند یا مامور ۰۰۷ نام مامور زبردست و ماهر انگلیسی است که کارکتر نقش اول سری فیلم های جیمز باند میباشد. تابه کنون فیلم ها و داستان های زیادی در مورد جیمز باند نوشته شده و آخرین فیلم ساخته شده از این سری مربوط به سال ۲۰۰۸ میباشد.(Quantom Of Solace) . باتوجه به اینکه این بازی از روی هیچ یک از فیلم های جیمز باند ساخته نشده است میتوان منتظر یک بازی متفاوت از این سری بود که به لطف سابقه ی جیمز باند میتوانیم خودمان را امیدوار کنیم.
داستان مربوط به فیلم های جیمز باند نیست
همانطور که گفته شد این بازی از روی هیچ فیلمی ساخته نشده است و بازی تا حدی به سمت دیگر سبک ها نزدیک شده است و دیگر با بازی کاملا مخفی کاری روبه رو نیستیم. ویلسون درباره این نسخه می گوید: “بازی کاملا در جهان جیمز باند قوطه ور است و در مکان های مختلفی مانند بانکوک, استانبول , سیبری , جنوب فرانسه و…. در جریان خواهد بود. ” همچنین از تریلر بازی نمای زیبایی از شهر آتن مشاهده میشود که گمان میکنیم شروع بازی در شهر آتن باشد. داستان از این قرار است که یک محقق و دانشمند بزرگ و سرشناس توسط گروهی ربوده میشود و آنها قصد سوء استفاده از وی را دارند. از این رو جیمز باند همراه با دوست خود یعنی جوس استون ( ملقب به نیکول هانتر) و چند نفر دیگر گروهی را برای نجات دادن آن دانشمند تشکیل میدهد و این امر ماجرا های زیادی را به دنبال خواهد داشت. داستان بازی کمی تکراری است و آنرا در بیشتر بازی ها و یا فیلم ها مشاهده کردیم اما باوجود تکراری بودن جذابیت خاص خود را دارد. البته هنوز معلوم نیست که داستان فقط همین باشد!!!!
بازی از حالت مخفی کاری بیرون می آید
همانگونه که قبلا خواندید بازی کمی از حالت مخفی کاری خارج شده و جیمز باند قادر به انجام کار های دیگر مثل نبرد های تن به تن خواهد بود. در بازی ساخت این بازی دو عنصر رانندگی و تیر اندازی مد نظر قرار گرفته شده است. صحنه های اکشن بازی شامل تیر اندازی های ماهرانه جیمز باند و سیستم کاور گیری است. به نظر میرسد که نبرد های تن به تن شروع خوبی برای جیمز باند باشد و در تریلر ها مشاهده میکنیم که جیمز با استفاده از هین کار افراد زیادی را خلع سلاح میکند. صحنه های سینمایی بسیار زیادی در بازی وجود خواهد داشت و کار های باند همه ی ما را هیجان زده خواهد کرد. به طوری که یکی از سازندگان در این مورد میگوید: ” قصد ما این است که این بازی را بسیار به فیلم نزدیک کنیم” بر خلاف نسخه های قبلی که بازیباز از کم بودن تعداد تعقیب و گریز ها رنج میبرد, در این سری در هر مرحله یک یا دو تعقیب و گریز خواهد بود. سیستم Hand to Hand بازی (جنگ های تن به تن) به اینگونه خواهد بود که شما با فشار دادن متوالی یک دکمه دشمن خود را از پای در آورید. همچنین خواهید توانست دشمنانتان را علامت گذاری کرده و آن ها را از پای در آورید (احتمالا با هدشات) که نظیر این سیستم را در بازی Splinter Cell دیده ایم.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب بروید .
طریقه نصب بازی در ادامه مطلب…..
برای خرید بازی جیمز باندJames Bond 007: Blood Stoneمیتوانید این مجموعه زیبا را در ۲ دی وی دی اریجینال ازویوا دانلود با قیمت ۲۵۰۰ تومان از طریق لینک خریدپستی عکس زیراقدام کنید.
http://www.mihandownload.com/software/buybig1.gif

رانندگی شما را بسیار هیجان زده خواهد کرد

رانندگی در این بازی یکی از نکات مهم بازی است. سازنده ی این بازی Bizarre Creations است که از بازی های معروف سبک اتومبیل رانی این شرکت میتوان Blur را نام برد. بنا بر این در این نسخه با رانندگی پیشرفته و هیجان انگیز جیمز رو به رو خواهیم بود. رانندگی فقط به ماشین مربوط نمیشود و شما در حین بازی علاوه بر ماشین, با قایق (واحتمالا هلیکوپتر و…) رانندگی خواهید کرد. ماشین باند استون مارتین خواهد بود و به نظر میرسد که کنترل ماشین ها نیز بسیار پیشرفت کرده باشد.
متاسفانه گرافیک بازی جالب به نظر نمیرسد و چهره ی کارکتر ها بدون جزئیات و صاف است. تیم سازنده ی بازی همان تیم The Club هستند که با وجود اینکه ۲ سال برای این بازی زحمت کشیده اند, به نظر گرافیک بازی مانند بازی قبل است و میتوان علت آن را موتور گرافیکی بازی دانست. در کل به نظر میرسد که این تیم در به نمایش آوردن جزئیات گرافیکی موفق نخواهند بود. صدای جیمز بر عهده ی بازیگر همین نقش یعنی دنیل گریک (Daniel Gric) خواهد بود و به نظر میرسد که صدا گذاری بازی نیز قابل قبول باشد.
ودر آخر……
میتوان گفت که این بازی مدتی ما را سرگرم خواهد کرد اما باتوجه به گرافیک آن کمی نا امید خواهیم شد. با گذشت از گرافیک میتوان این بازی را بازی خوبی نامید که از هیجان و جذابیت خوبی برخوردار است اما تصمیم گیری را چند روز دیگر میکنیم که بازی منتشر شد و تا انتشار بازی هیچ چیز معلوم نیست.
حداقل سیستم مورد نیاز:
* سیستم عامل : ویندوز ایکس پی ، ویستا و یا ویندوز ۷
* پردازنده : ۲ هسته اینتل E4300@1.80 گیگاهرتز و یا اواز یا موسیقی دو پردازنده Athlon 64 X2 4000 + @ 2.0 گیگاهرتز
* رم : ۱ گیگا بایت ایکس پی ، ۲ گیگابایت برای ویستا و ۷
* هارد : ۸ گیگا بایت فضای دیسک آزاد
* گرافیک : کارت مگابایت حافظه
* کارت صدا : سازگار با DirectX 9
* DirectX : 9.0c نسخه
Listen
Read phonetically
سیستم پیشنهادی:
* سیستم عامل : ویندوز ایکس پی ، ویستا و یا ویندوز ۷
* پردازنده : هسته i3 – 530 2.9GHz یا Phenøm دوم X4 905e
* رم : ۲ گیگا بایت
* هارد : ۸ گیگا بایت فضای دیسک آزاد
* گرافیک : کارت مگابایت حافظه
* کارت صدا : سازگار با DirectX 9
* DirectX : 9.0c نسخه
Listen
Read phonetically
Listen
Read phonetically
اسکرین شات هایی از محیط بازی:
pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh رمز فایل :www.vivadl.com
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت ششم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفتم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هشتم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | دانلود کرک بازی
نهتانی بازدید : 308 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 / Windows 7 32Bit
CPU: Core 2 Duo ۷۵۰۰ ۲٫۹۳GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
RAM: 4 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: nVidia GeForce GT 220 / ATI Radeon HD 4650

 

[تصویر: 6htd8q6bdqnwtaz176o5.jpg]
[تصویر: llq44nfpdemoo6gmdsrq.jpg]
[تصویر: y48lrx6t9kpkd2ru2lnz.jpg]
[تصویر: qdrlm9zgapz8f4qoajmr.jpg]
[تصویر: 667qkuwm3wgvyif7y48c.jpg]
.
dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Pro Evolution Soccer 2011 – Pes 2011 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاهویوا دانلودبا قیمت ۲۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
.
dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Pro Evolution Soccer 2011 – Pes 2011 هم چنین میتوانید نسخه اول این بازی را با نام Harry potter And the deathly Hollows Part 1 را دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه ویوا دانلود با قیمت ۲۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
.
pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۹ GB
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم
Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم
نهتانی بازدید : 661 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

Gta IV فقط برای windows vista و windows xp sp3 و ویندوز ۷می باشد،

 

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال ۲۰۰۷ و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۹٫۹۵ GB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت ششم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هشتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت نهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت یازدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوازدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سیزدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهاردهم

نهتانی بازدید : 279 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

Dave Mirra BMX freestyle ورزش هیجان انگیز دوچرخه سواری حرفه ای را برای شما شبیه سازی نموده است تا قادر باشید این ورزش را به همراه انجام حرکات نمایشی آن به صورت مجازی در کامپیوتر خود تجربه کنید. شما به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر بازی خواهید نمود و می توانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته ممکن است در ابتدا کمی کنترل دوچرخه و انجام پرش ها برای شما دشوار باشد اما پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. انجام حرکات زیاد و هیجان انگیزی مانند پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان، انتخاب دوچرخه و بازیکن دلخواه و همچنین امکان انتخاب مکان بازی، از ویژگی هایی است که بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.

 

ویژگی های بازی Dave Mirra freestyle BMX:
- تجربه یک دوچرخه سواری حرفه ای
- مراحل متنوع
- انجام حرکات نمایشی با دوچرخه
- انتخاب دوچرخه و بازیکن دلخواه
- موسیقی متن زیبا
- و …

 

 


pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۵۰٫۴ Мb

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت بازی از ویوا دانلود

 

نهتانی بازدید : 917 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (1)

 

Shadow of The Colossus V.1.2 (2011/MULTI2)
Year: 2011 | PC | Language: Eng, Rus | Developer: Team ICO | Publisher: NightLection Team | 928 Mb
Genre: Action / 3D / 3rd Person

 

توضیحات و عکس های بازی در ادامه مطلب …

 

سیستم مورد نیاز :

System requirements:
> Operating system: XP, Vista, 7
> Processor: Core Duo E6600 or Phenom X3 8750
> RAM: 2000 MB
> Free hard drive space: 4507 MB
> Video: GeForce 8600GT or Radeon X1950 Pro, (256 MB), support for Shader 3.0

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۹۲۸ Mb

Home دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

نهتانی بازدید : 261 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۴,۳۲ GB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت ششم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هشتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت نهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت یازدهم

نهتانی بازدید : 362 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

بازی:Fracry 2
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک: اکشن اول شخص
سال عرضه:۲۰۰۸
بازی مشابه:Farcry 1
امتیاز از سایت های معتبر:۸٫۵/۱۰
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود . این بازی را Ubisoft پشتیبانی و طراحی میکند در حالی که نسخه ی اصلی و اول را Crytek ساخته بود . انتظارات از این بازی خیلی بالابود و پیش بینی می شد رقیب جدی ای برای Crysis باشد ٬ این نکته وقتی پررنگ تر میشود که میدانیم نسخه ی جدید هر دو بازی تقریبا در تاریخ نزدیکی از هم به بازار خواهند آمد .
بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد ٬ محیطی که قبلا در بازیهایی مثل Mercenaries: Playground of Destruction ٬ Just Cause و یا S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl دیده بودیم ٬ همچنین محیط بازی بیش از ۵۰ کیلومتر مربع خواهد بود . نکته ی جالب این است که Ubisoft Montreal برخی از اعضای تیمش را حدود ۲ هفته به مناطقی از آفریقا فرستاد تا از زندگی مردم بومی و حیوانات وحشی تصویر برداری و فیلم برداری کنند ٬ Ubisoft Montreal با این کارش ثابت کرد که فقط در پی ساخت یک بازی ساده نیست بلکه میخواهد با Far Cry 2 قدرت شرکت خود و موتور پایه اش را به رخ همگان و مخصوصا Crytek بکشاند . تیم فرستاده شده به آفریقا ماموریت دارند تا در مورد نحوه ی برخورد مردم با حیوانات و بلعکس و همچنین محیط بازی و … اطلاعات و تصاویر به دست آورند و بازی نیز بر اساس واقعیت و اطلاعاتی که آنها از آفریقا جمع آوری کرده اند ساخته شود.

far-cry-2-20081021021411531_640w_resize.jpg

far_cry_1.33_patch-184708-2_resize.jpeg

far-cry-2--20080528115200803_640w_resize.jpg

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۳٫۶۶ GB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

نهتانی بازدید : 319 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

|بخش دانلود ویژه|

|دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت ویوا دانلود دریافت نمایید.

 

کرک نهایی و سالم بازی بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ۱۰۰% سالم می باشد.

 

 

 


دریافت در پارت های یک گیگابایتی و به دوصورت مستقیم و( غیر مستقیم در دسترس نیست)

 

دریافت پارت اول : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت دوم : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت سوم : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت چهارم : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت پنجم : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت ششم : مستقیم | غیر مستقیم

دریافت پارت هفتم : مستقیم | غیر مستقیم

نهتانی بازدید : 277 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

نام بازی: Prison Break: The Conspiracy
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure / Action (Shooter) / Stealth / 3rd Person
سال انتشار: ۲۰۱۰
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
حمایت توسط : ZootFly
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین:دارد

Prison Break: The Conspiracy عنوان یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سال ۲۰۱۰ بر اساس فیلم فرار از زندان میباشد.این بازی توسط کمپانی Deep Silver منتشر و توسط ZootFly ساخته و حمایت شد.داستان بازی : داستان این بازی در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرمی که مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. موسیقی این بازی را رامین جوادی ساخت و در سال ۲۰۱۰فرار از زندان در چندین جشنواره و در زمینه‌های مختلف نامزد دریافت جایزه‌های بسیاری شده‌است.، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.این بازی دارای ۴ فصل میباشد که بر اساس فیلم فرار از زندان ساخته شده است.در فصل اول که مربوط به نجات لینکلن باروز از زندان می‌باشد. وی به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور ترنس استیدمن به مرگ محکوم شده، در حالی او واقعا این کار را انجام نداده‌است. او در زندان ایالتی فاکس ریور، منتظر فرا رسیدن روز اجرای حکمش می‌باشد. برادر او مایکل اسکافیلد که یک نابغه و مهندس سازه است، نقشه‌ای برای فرار لینکلن طراحی می‌کند….

 

dvd دانلود بازی Medal of Honor Airborne شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه ویوا دانلود با قیمت ۲۵۰۰ تومان سفارش دهید و
در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش روی عکس کلیک کنید.

 

dvd دانلود بازی Medal of Honor Airborne شما می توانیدفیلم زیبای فرار از زندان را به صورت دوبله فارسیدر ۹ DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه ویوا دانلود با قیمت ۸۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارشروی عکس کلیک کنید.

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۱٫۱۳ Gb

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

نهتانی بازدید : 229 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید ! هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت بزرگ ویوا دانلود با لینک مستقیم دریافت نمائید.

 

 

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۹۴۷٫۸۶ MB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافتبازی از ویوا دانلود – پارت اول۵۰۰ مگابایت | لینک کمکی پارت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت بازی از ویوا دانلود – پارت دوم ۴۴۰ مگابایت | لینک کمکی پارت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh Download IN English

نهتانی بازدید : 407 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

Battlefield: Bad Company 2 (2010/MULTi2/Rip by  R.G. Element Arts)

Battlefield: Bad Company 2 (2010/MULTi2/Rip by  R.G. Element Arts)

 

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۲٫۶۸ GB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت ششم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفتم

نهتانی بازدید : 340 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد.
WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت

 

 

حجم : ۱۰۰ مگابایت

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود

 

نهتانی بازدید : 385 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Battlestations: Midway که در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی Eidos Interactive برای PC منتشر شد ، سبک این بازی استراتژیک Real-Time می باشد و در آن شما را ساعت ها مشغول جنگ های هوایی ، دریایی و زیر دریایی جنگ جهانی دوم خواهد کرد ، بازی دارای فیلم نامه بسیار جذاب است که شما را به ادامه بازی ترغیب می کند و در آن شما باید کنترل انواع هوایپماها ، کشتی ها و زیردریایی ها را در دست گرفته و با دشمنان خود مبارزه کنید ، گرافیک بازی بسیار خوب و مطلوب بوده و همچنین گیم پلی آن بسیار روان و متعادل است

 

 

 

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت سوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت چهارم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت پنجم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت ششم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت هفتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت هشتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت نهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت دهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت یازدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود |لینک کمکی قسمت دوازدهم

نهتانی بازدید : 672 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

 

World in Conflict: Soviet Assault بازی است که بطور واقعی ژانرهای مختلف را با هم ترکیب می‌کند. این بازی عناصر مختلف ژانرهای FPS، استراتژی و اکشن را با هم ترکیب می‌کند .اما در کل بازی در ژانر Action Strategy قرار می‌گیرد. World in Conflict: Soviet Assault بازی است که می‌تواند تمام طرفداران ژانرهای FPS ، اکشن و RTS را از خود راضی کند.

- OS / OS: Windows ® XP SP2, Windows ® Vista
- Processor: Core 2 Duo / Athlon X2 64 3 GHz
- RAM: 2 GB
- Video / Video: 512 MB DirectX 9 compatible
- Hard drive space: 7 GB free space
- Sound card: compatible with DirectX ® ۹٫۰c
- Mouse and keyboard.

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۷,۱۳ GB

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت اول

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سوم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهارم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پنجم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت ششم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هشتم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت نهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت یازدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت دوازدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت سیزدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت چهاردهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت پانزدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت شانزدهم

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت فایل از سرور ویوا دانلود | لینک کمکی قسمت هفدهم

 

Serial : UA7J-ULHG-Y8ES-F4N2-H6GD

نهتانی بازدید : 416 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (2)

در بازی Wildlife Park 3 شما در نقش یک مدیر پارک وحش در طی بازی پارک وحش خود را میسازد هرگونه حیوان وحشی که شما تصور می کنید در این پارک وحش وجود دارد .تنها نکته ای که در بازی باید به آن ها توجه کنید این است که نگهداری از حیوانات مهارت و نیاز های خاص خود را دارد که با بازی کردن بیشتر با آن ها اشنا خواهید شد.

 

 

pass دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh حجم فایل : ۲۶۸ Мb

 

Download دانلود انیمیشن زیبای Winnie the Pooh دریافت بازی از ویوا دانلود

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 332
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 3,670
  • بازدید سال : 34,656
  • بازدید کلی : 626,449