loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 246 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

بیوگرافی ارسلان قاسمی:
ارسلان قاسمی متولد اول خرداد ۱۳۷۴ است و دو خواهر دارد وخودش فرزند سوم خانواده است .پسری فوق العاده متین و مودب است.در سال ۸۱ و در ۷ سالگی در سریال در چشم باد بازی کرده و میگوید با معرفی خانم بهاره رهنما به آقای جعفری جوزانی وارد عرصه بازیگری شده است. پرسپولیسی است.او تا کنون نزدیک ۲۵ کار انجام داده از جمله : خاک سرد- جعبه موسیقی- شام عروسی-۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها- حضرت یوسف::ع::- قاصدک روی شانه- خواب زده- خاطرات فردا -فاصله ها و…
گفتگو با ارسلان قاسمی
در ابتدا یک بیوگرافی کامل از خودت برایمان بگو…
من ارسلان قاسمی هستم متولد سال ۱۳۷۴ . حدود ۳۱ کار سینمایی و تلویزیونی و ۳ کار تئاتر
داشتم .
اولین کاری که در بازی کردی چه زمانی و چه فیلمی بود ؟
اولین کار فکر می کنم حدود ۸ سال پیش بود ، کلاس اول دبستان بودم که سریال :::: در چشم
باد :::: به کارگردانی آقای جوزانی بود که الان در حال پخش است .
چطوری برای بازی در این فیلم انتخاب شدی ؟
خانم رهنما دوست صمیمی مادرم است که من را به آقای جوزانی معرفی کردند و رفتم سر کار
و تست دادم و قبول شدم .
چون شبیه پارسا پیروزفر هستی ، فکر می کنی چقدر تاثیر داشت که برای بازی در نقش
کودکی پارسا انتخاب شوی ؟
در ابتدا قرار بود آقای حسین یاری این نقش را بازی کنند و بعد آقای محمد رضا فروتن و بعد هم
آقای پیروزفر ، و من قبل از این موضوع انتخاب شده بودم .
کلاس چندم هستی ؟
باید میرفتم اول دبیرستان ولی سوم راهنمایی هستم .
فکر می کنی بازیگری به درس خواندنت ضربه نزده است ؟
نه ، فکر نکنم ، معدلم هم خوب است .
زمانی که سر کار هستی چه طور با مدرسه ات هماهنگ می کنی ؟
زمانی که سر کار هستم از صدا و سیما برای مدرسه نامه می برم و مرخصی می گیرم و
زمانی که بر می گردم معلم می گیرم و به درس ها میرسم .
کدام را بیشتر دوست داری درس خواندن یا بازیگری ؟
هر دو … هر کدام رو ادامه بدم به جایی می رسم …
به کجا … بازیگری که مشخص است ولی تحصیل را چه طور ادامه می دهی ؟
اول دوست داشتم ریاضی فیزیک بخوانم ولی حالا که وارد عرصه ی هنر شدم دوست دارم
کارگردانی بخوانم .
چه کسانی بیشتر در این زمینه به شما کمک کردند ؟
اول از همه پدر و مادرم و البته جرقه ی این کار را خانم رهنما زد و بعد تمام کارگردان هایی
که با آنها کار کردم که همه آنها به من کمک کردند و به آنها دین دارم و باید از آنها تشکر کنم .
کدام یک از کار هایت را بیشتر دوست داری ؟
همه ی کار هایم خوب بود ولی فکر می کنم فیلم سینمایی :: جعبه موسیقی :: کار آقای فرزاد
موتمن از بقیه بهتر باشد .
راجع به کار :: جعبه موسیقی :: برایمان بگو ؟
نقش یک پسر بچه ای را دارم که نقش اصلی است . مادرش رو از دست داده و پدرش هم یک
بیمارستان دارد و با یک فرشته آشنا می شود که آقای رامبد جوان این نقش را بازی می کنند . طی
یک حادثه ای این این پسر می میرد و به کما می رود و به عالم برزخ و دوباره به هوش می
آید …
در چند ماه اخیر ۲ کار تاریخی با بازی شما پخش شده ، :: یوسف پیامبر :: و :: در چشم باد :: …
کار های تاریخی بسیار سخت و وقت گیر است ، سر این کار ها اذیت نشدی ؟
خیلی ، من ۳ سال و نیم سر کار :: در چشم باد :: بودم ولی به هر حال یک خاطره ی شرین بود
که موفقیت خوبی هم برایم داشت .
خانواده تان هم همراه تان بودند ؟
بله … به صورت ماهی بود … یک ماه مادر و یک ماه پدرم :: با خنده ::
دوست داری چه نقش هایی را بازی کنی ؟
فکر می کنم نقش هایی آرام باشد .
خودت هم آرامی ؟
بله .
ولی من شنیدم خیلی شیطون و بازیگوشی ؟
اولا بودم ولی الان نه .
در این مدت که کار می کنی کلاس های بازیگری هم رفتی ؟
در این مدت فقط چند جلسه کلاس فنون بیان در کانون پرورش فکری رفتم که یکسری آدم ها
جمع می شدند و هر چیزی که می داستنیم در اختیار قرار می دادیم …
هم سن و سال خودت بودند ؟
در حدود ۳ سال پیش بود و من کلاس پنجم و اول رانمایی بودم … از هفت ساله تا ۱۸ ساله
بودند .
به شما حسودی نمی کردند …؟
آنهایی که توانستند وارد شوند قطعا حسودی نمی کنند ولی بعضی اوقات در مدرسه و یا خارج
از محیط کار این موضوع برایم پیش آمده است .
چند سالی که :: در چشم با د :: کار می کردی ، کار دیگری هم داشتی ؟
بله ، در سریال حضرت یوسف و ۱۰۱ راه ذله کردن پدر مادر ها بودم و فکر می کنم با همان
کار معروف شدم و بعد از آن هم فیلم سینمایی شام عروسی .
آن زمان که کاری از شما هنوز پخش نشده بود چطور رفتی سر پروژه های دیگر ؟
چون :: در چشم باد :: پروژه ی سنگین وطولانی بود و عوامل بعضا تغییر می کردند و افراد
دیگری هم سر کار می آمدند و کار را می دیدند ، خب بازی من را دیده بودند و فکر می کنم به
این شکل به پروژه های دیگر معرفی شدم .
دوست داری که بازیگری را ادامه بدهی … به هر حال رفته رفته وارد مقطع سنی می شوی که
نقش برای این مقطع سنی کم می شود ؟
فکر می کنم که نهایتا یک سال دیگر کار کنم و در مقطع تحصیلی دبیرستان کار نمی کنم و بعد از
دیپلم وارد دانشگاه می شوم و دوباره بر می گردم .
چقدر امید داری که وقتی برگردی باز هم بتوانی کار کنی ؟
چون رشته ای که می خواهم بخوانم مرتبط با هنر است مطمئن هستم می توانم برگردم و حتی
کارگردانی کنم .
تا حلا شده با پارتی بازی سر کاری بروی ؟
نه .
راستی هنوز هم از شما تست می گیرند ؟
نه ، در حدود ۳-۴ سال است که تست نمی گیرند .
بچه های هم سن و سال زیادی در کار های ابتدایی که داشتی باتو همبازی بودند که الان دیگه
نیستند ، دلیلش چیست ؟
خُب یکسری مشکلاتی دارند مثلا درس دارند و یا پدر و مادرشان نمی گذارند و مشکلات زیادی
داشتند و فکر می کنم خدا من رو دوست داشته که تونستم بمانم .
فکر می کنی چهره ی زیبایی که داری در روند انتخاب هایت تاثیر داشته است ؟
فکر می کنم ۵۰-۵۰ بوده مثلا اولین کاری که کردم آقای جوزانی دنبال یک پسر چشم سبز بودند
ولی بعدا دیگر به خاطر بازی ام انتخاب می شدم .
با توجه به این که نسبت به کار هایی که از شما پخش شده ، رشد کرده اید و دیگر خیلی کوچک
نیستید ، مردم در خیابان شما را می شناسند ؟
یکسری هستند که راحت می شناسند ولی بعضی ها نه ، شک می کنند چون بزرگتر شده ام …
البته فکر می کنم ماه آینده کار :: تاکسی نارنجی :: اکران شود و بعد از آن هم :: کلانتری غیر
انتفاعی :: و :: جعبه موسیقی :: که دراین کار ها بزرگتر هستم .
سینما را بیشتر دوست داری یا تلویزیون ؟
سینما ، چون هم حرفه ای تر است و هم این که مخاطب خاصی دارد .
کدام کار برایت سخت بود و در کدام کار خیلی دعوا شدی ؟
سر کار :: در چشم باد :: بیشتر از همه ی کار هایم دعوایم می کردند ولی کاری که اذیت شدم
:: جعبه موسیقی :: بود که ۳ شبانه روز هم شب کار می کردیم و هم روز و بجوری مریض شدم
و ۲ روز در بیمارستان بستری بودم .
بهترین خاطره ای که در این سال ها داشتی ؟
همه ی کار هایی که داشتم برای خاطرات خوبی داشتند .
الان که :: در چشم باد :: و یا قبل از آن :: یوسف :: ع :: :: را می بینی ، چه حسی داری نسبت به
۷-۸ سال قبل ؟
وقتی نگاه می کنم که اولین کارم بوده و خیلی خوب کار کردم واقعا خوشحالم و خودم احساس
می کنم که خیلی خوب بازی کردم ، البته اگر تعریف از خودم نباشد . واقعا نسبت به خودم و
کارم دلگرم می شوم .
دیالوگ ها را چطور حفظ می کنی ؟
سر صحنه این کار را انجام می دهم .
حافظه ات خوب است ؟
بله .
در حال حاضر سر چه کاری هستی ؟
الان سر سریال آقای آب پرور هستم به نام :::: هوش سیاه :::: یک سریال ۱۳ قسمتی است که یک
کار پلیسی است درباره ی خلاف های اینترنتی . من نقش پسر آقای حسین یاری را بازی می کنم.
و حرف آخر…
از پدر و مادرم تشکر می کنم و تمام کسانی که کمکم کردند تا به اینجا برسم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 53,222
  • بازدید کلی : 645,015