loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 237 پنجشنبه 16 تیر 1390 نظرات (0)

مصاحبه کوتاه با سیامک انصاری
سوال: چرا فقط کار طنز انجام می دهید؟
سیامک انصاری: فکر نمی کنم این طور باشد , هر چیزی که پا بده کار می کنم.
سوال: اما شما را با کار های طنز بیشتر می شناسند!
سیامک انصاری: خب خاصیت کار کمدی این است.
سوال: باز هم با مهران مدیری هستید؟
سیامک انصاری: فعلا به صورت گروهی در آمده ایم و فکر می کنم اشتباه است آن را عوض می کنیم, البته اشتباه که نه بیشتر فکر می کنم و احساسم این است که کار این گروه خوب بوده و بازتابش خوب و مردم دوست دارند اینها را با هم ببینند. از طرفی چیزهای زیادی برای محدودتر کار کردن وجود دارد.
سوال: چرا کاراکترهای شما همه شبیه هم هستند؟
سیامک انصاری: چون احساس می کنم مردم این طور خواسته اند البته اگر این فکر من درست باشد.

سوال: می خواهید فقط کار طنز انجام دهید؟
سیامک انصاری: فعلا که چاره ای جز این نداریم.
سوال: شما آدم عصبی به نظر می آیید, لا اقل در نقشها که اینطوری بوده!
سیامک انصاری: بستگی به موقعیت هایش و اینکه کجا و با چه کسی کار کنم و اینکه چه بازیگری مقابل من بازی می کند و چقدر از من عصبی تر است. در کل من عصبی نیستم از طرفی طنز را جدی بازی کردن خودش مدلی است.
سوال: اسم اولین کاراکتری که بازی کردید؟
سیامک انصاری: اولین حضور من سکانس افتتاحیه فیلم سینمایی سفر به چزابه بود و آن کاراکتر اسم نداشت.
سوال: سیامک انصاری چه جور آدمی است؟
سیامک انصاری: به نظرم غلطترین تعریف تعریفی است که آدم از خودش ارائه دهد.
سوال: پس اگر بخواهیم بدانیم این سیامک انصاری کیست چه باید بکنیم؟
سیامک انصاری: باور کنید زندگی مه هم خیلی عادی است ما هم به دنبال یک هدفی زندگی می کنیم فکر پیشرفت کارمان هستیم و سعی می کنیم کارهای خوب بکنیم درست مثل بقیه آدم ها.
سوال: کاراکتری که خاص شما نوشته شده باشد؟
سیامک انصاری: در جایزه بزرگ این طور بود البته در نقطه چین هم همین طور بود اما در پاورچین بعد از چند انتخاب دیگر به من رسیدند.
سوال: تا به حال در کارتان از کسی کپی برداری کردید؟
سیامک انصاری: تیک ها را نه ولی در نوع بیانم چرا این را هم نمی گویم از چه کسی!
سوال: اسمی که هیچ وقت فراموش نمی کنید؟
سیامک انصاری: راستش من هیچ اسمی را فراموش نمی کنم همه اسامی در خاطرم می ماند
سوال: بهترین روز زندگی تان؟
سیامک انصاری: روی که به دنیا آمدم.
سوال: بدترین روز زندگیتان؟
سیامک انصاری: زیاد به آن فکر نمی کنم
سوال: دوست دارید چطور بمیرید؟
سیامک انصاری: نمی دانم! اجساس می کنم مرگ همیشه وجود دارد چنین تصویری ندارم که خیلی از آدمها دوره حس می کنم چیزی است که همیشه هست برای همین چیزهای عجیب و غریب برایش متصور نیستم.
سوال: اگر یک ماشین زمان داشتی دوست داشتی به عقب بروی یا جلو؟
سیامک انصاری: خودم نه ولی دوست داشتم خیلی چیزها را عقب و جلو ببرم.

________________________________________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 53,268
  • بازدید کلی : 645,061