loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 236 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



O,,
I”

L


 

….,O

L”       

 

O


I


L


 

,…./”””;|O


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


1
.
2
.
3
تموم شد!

^^

((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

@. . .

+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟


.


کجا قایم شدی؟


.


آهان پیدات کردم


.+""+  .+""+.

+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


/) /)

         @@ _____/
         / /    ____   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



م♥


          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~


 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



*   *     *  *


*       *


*          *


*      *    *


این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~


 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*


*


*


*


Jat Paiintar Az In Harfast


*


*


*


*


*


**..  ..**.


*.     *     .*

 *.        .*
 * _ *

jat in jast!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 645
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 54,251
  • بازدید کلی : 646,044