loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 241 شنبه 28 خرداد 1390 نظرات (0)

 


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

.

.

.

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

.

.

.

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

.

.

.

تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم

پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای

خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!

.

.

.

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

.

.

.

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ / چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

.

.

.

خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم / خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !

.

.

.

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات / باشد، قبول…لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید،

دلم بود…

نا مهربان.. خداحافظ

.

.

.

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای

خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم . . .

.

.

.

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل

خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

.

.

.

پرستو ها چرا پرواز کردید / جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند / به عشقو عاشقی کاری ندارند

خداحافظ برای تو رهایی / برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان / ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

خداحافظ

.

.

.

خداحافظ طلوعم / خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم / خداحافظ تو ای تنها امیدم . . .

.

.

.

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم / توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد / چشماتو گریون ببینم . . .

.

.

.

میرم ولی این و بدون / چشم انتظارت میشینم

میرم ولی گریه نکن / نذار از عشقت بمیرم

اگر توو اوج بیکسی / با عکست آروم بگیرم . . .

 

کاش میشد بر جدایی خشم کرد /شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یك لحظه بيبن با من چه کردی
همه احساسمو بازیچه کردی
جدایی را تو کردی من نکردم
زدی تیر به قلبم رد نکردی ، .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ، همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند . پایان جدایی کجاست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده

قصه تلخ جدايي نشود باور من
شايد اين است كه هر صبح بخواهم ز نسيم
تا بريم خبر آرد ز تو اي خوبترين پاكي ناب


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تحمل ِ هر دویمان را ندارد،
.
.
.

اوّل کداممان
باید از پل جدايي بگذرد؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


درهجوم لحظه هاي پوچ جدايي سكوت تنها ياد گار لحظه هاي با تو بودن است وقتي ثانيه ها رفتن را تلنگر ميزنند بودنت به كوچه فراموشي كوچ ميكند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در سکوت دادگاه سرنوشت ، عشق بر ما حکم سنگینی نوشت. گفته شد دلداده ها از هم جدا، وای بر این حکم و این قانون زشت.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پنهان شدي و در كلماتم رها شدي

با من رفيق بودي و از من جدا شدي

روياي فاتحانه ي يك قلب نااميد

پايان عاشقانه ي يك ماجرا شدي


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو که قصد جدائی کرده بودی خیال بی وفائی کرده بودی

چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی

تنگ غروب گم شد الماس آشنایی

خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم

یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انكه جان داد مرا عشقت بود انچه لرزاند مرا هجرت بود تا كه گفتی جانازنده شدم وان بت بتكده ام جسمت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ، sms-jok.ir


آنان که عشق من را به بهانه ی عشق دیگر گم کردند !
باشد که این بهانه سایه نفرینی باشد بر خط به خط کتاب زندگیتان.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ، sms-jok.ir

رفتی و تا همیشه خمارم گذاشتی پا روی عشق و دارو ندارم گذاشتی نه باورم نمیشه این قصه را که تو یه عمرسر کارم گذاشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ، sms-jok.ir

از تو آینه ساخته بودم
به چه سادگی شکستی
توی کارت مونده بودم
اما ثابت کردی پستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ، sms-jok.ir
شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب . من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!

 

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مرديت را

خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

محبت به نامرد ، كردم بسي
محبت نشايد به هر نا كسي
تهي دستي و بي كسي درد نيست
كه دردي چو ديدار نامرد نيست


از همون لحظه اول که تو قلبم پا گذاشتی

قلبمو ازم گرفتی و یه جایی جا گذاشتی

رفتی و حتی نگفتی یه کلام خدا نگهدار

حتی یه بوس کوچولو روی گونه هام نذاشتي

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

 

دلم مي خوست بهانه اي باشي براي فراموش كردن همه چيز...
اما حالا دلم مي خواهد بهانه اي باشد براي فراموش كردن تو ...

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

 

 

نازنین وقتی که بودی شبا هم تو رو میدیدم
دیگه از روزی که رفتی حتی خوابتم ندیدم
تو که بی وفا نبودی٬لااقل بیا تو خوابم
مگه تو خبر نداری شب و روز برات بیتابم؟

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اين ديگه بار آخره دارم باهات حرف ميزنم
خداحافظ نا مهربون ميخوام ازت دل بكنم
سخته ولي من ميتونم سخته ولي من ميتونم
اين جمله رو اينقد ميگم تا كه فرموشت كنم ا

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اگر مي دانستي دل ترک خورده ي من با ياد چشمان باراني ات شکسته تر مي شود هيچ گاه به من پشت نمي کردي

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,

 

 

غربت ديرينه ام را با تو قسمت مي كنم ... تا ابد با درد و رنج خويش خلوت مي كنم

رفتي و با رفتنت كاخ دلم ويرانه شد ... من در اين ويرانه ها احساس غربت ميکنم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

عزیز من ببخش اگه فراموشت نمی کنم

ببخش که تو خیالمم حتی بوست نمی کنم

ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده

راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشده

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته
ذره ذزه٬قطره قطره٬ میسوزم اما میمونم
خودمم موندم چه جوری میتونم زنده بمونم
هنوزم باور ندارم که تو نیستی و من هستم
شایدم من مرده باشم٬ الکی میگن که هستم!

 

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس اموری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

دلم که مهمون نميخواست کي گفت که مهمونم بشي؟
کي گفت بياي تو قلبم و مهمون نا خــونــده بشي؟
کي گفت که از چشاي من خواب و بدزدي و بري؟
کي گفت پريشونم کني٬ کي گفت بری؟کي گفت بري؟

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟
هیچکی مثه من نازت و خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟
برو ولی اینو یادت بمونه تو قول دای بیوفای دیوونه

 

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

رفتي اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی

وبرایم دستی تکان دهی

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

گفتي به ماه نگاه كن ياد من باش
به ياد لحظه هاي سرد من باش
انگار روزو شبم بي ماه نميشه
به خدا يادتم بي ماه هميشه

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

یک شب فقط یک شب در کنارهای قلب من زمزمه کن

تا شعله حر فهایت خاکسترم کند

تا فردا ققنوس وار سر از خاکستر خویش بردارم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

دوست دارم در سرزمین قلبم خانه ای

بسازم که پنجره هایش هیچ گاه از دیدن تو سیر نشوند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,


اس ام اس عاشقانه براي كسي كه دلتو شكسته

 

 

از وقتي كه رفتي تمام اندوه ها مال منند

تمام آه ها در سینه منند

من كي راه خانه دل تو را گم کردم؟

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس تنها, اس ام اس تنهایی, اس ام اس جدید, اس ام اس خیانت, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,

 

 

خانه دل جای هر بیگانه نیست / کوی مجنون جای هر دیوانه نیست

قلب مجنون به لیلی خوشتر است / غیر لیلی لایق این خانه نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای دلم زهر جدایی را بخور/ چوب عمری بی وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت / خنده دای برا خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو رفتنی است

آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

صدای شکستن فلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد

اشک هایم را ندیدی ، چون محو تماشای باران بودی

ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل

زشتی دیو خود خواهیت را ببینی

باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کردی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی / مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی

رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن / یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای اشک ، آهسته بسوز که غم زیاد است

ای شمع ، آهسته بسوز که شب دراز است . . .

 

 

 


امروز با غرورت باز م مرا شکستی
با ناز وقهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت
باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی ...

_________________________

دلم را پیش خود پابند كردی
ولی گفتی تو یك دنیای دردی

غرورم را شكستی بی تفاوت
برو فكر كن همیشه خیلی مردی

 

 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس آبان ماه ۸۹ اس ام برای کسی که غرورتو شکست اس ام اس برای دلشکسته ها اس ام اس غمگین زیباترین اس ام اس های عاشقانه

در ادامه مطلب

 

 

 

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را

به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم

نکردی رحم، حتی بر غرورم

_________________________


دلم را شبی در حضورم شکستی
نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق راهم
پلی بود اگر در عبورم شکستی

_________________________

شده بازیچه ای قلب صبورم

شکستی عاقبت بال غرورم

به آسانی گذشتی از کنارم

مثال دفتری کردی مرورم

_________________________

 

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای
من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام
به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا

_________________________

خدا بودم خدای خودپرستان

گدا كردی مرا تو سنگ مغرور

مرا باور به بی همتائی ام بود

مرا از باور خود كردی ام دور

_________________________

 

تمام روز و شب با بیقراری

به شوق روی تو بیدار هستم

اگرچه بی غرورم زنده اما

به شوق لحظۀ دیدار هستم !

 

_________________________

 

غرور من که زسختی به کوه میمانست ، کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد

دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت ، چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟

_________________________

 

هیچ وقت مغرورنشو ، برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند .

_________________________


دوستی شوخی سرد آدماست ، بازی شیرین گرگم به هواست ، واسه کشتن غرورمن و تو ، دوستی توطئه ثانیه هاست

_________________________

کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی ، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم

_________________________


همه بغض من تقدیم غرورنازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .

_________________________

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

_________________________

گرچه ای دوست غروردلت احساس مرا درک نکرد ، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد .

_________________________


ز چشمت اگر چه که دورم هنوز ، پر از اوج عشق و غرورم هنوز ، قبول است عمر خوشی ها کم است ، ولی با توام پس صبورم هنوز

_________________________

آری این منم ، این منم همان عاشقی که بر تو جان می داد ، و تو کسی هستی که برای رسیدن به خوشبختی به روی جسدهای بی جان غرور

انسانها قدم می گذاشتی ولی افسوس ، افسوس که راه ات برای رسیدن به هدف هایت اشتباه بود ، و افسوس که من برای آدمی مثل تو غرورم را شکستم ، افسوس

 

_________________________


انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند. فردریش نیچه

_________________________


گناهی كه پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی است كه غرور بیاورد...

_________________________

فاخرترین لباس ، تولید کارخانه ی کرم است ، کرم ابریشم

ما را به غرور چکار . . . ؟

_________________________

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار
گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم
بی تو اینجا رو نمی خوام می رم و برنمی گردم

 

_________________________

شبیه چشمهای تو پر از گناه می شوم** میان ظلمت شب قبیله ماه می شوم

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم تنگ است
دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت،سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها، پر کشیدن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو که می آیی
پنجره ای باز می شود
پرده بی رنگ دلتنگی
کنار می رود
آرام میان جانم
خانه می کنی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی
من آمده ام یا نشود یا نتوانی
من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم
چشم های شکست خورده ی رویای جوانی …


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بی حوصله ام
دست خودم نیست
کمی دلتنگ فردایم
فردایی
که تومی آیی
شاید
من نباشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


این اشک های بی دلیل من
باز هم تو را بهانه می کنند!
می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند؟!
حق دارند،آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه شده ست مرا که اینسان به یکباره
همچون آهویی افتاده ام به دام دلتنگی؟

حس غریبی ست، آری،‌ هوای گریه دارم باز
افسوس! که اشکم شده است حرام دلتنگی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نه از رومم / نه از زنگ
همان بی رنگ بی رنگم
بیا بگشای در
بگشای
دلتنگم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه روزای پر از دردی جلو عکست نشستم با بغض سردی
دیگه با تنهاییهام ساختم مطمئن شدم برنمیگردی
تنها زیر سقف شکسته غرق این کابوس تکراری
اینجا برگ فاصله برنده شد… نساز آهنگ دلتنگی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چرا گریه م نمیگیره
مگه قلب من از سنگه
خدایا من کجا میرم؟
کجای این جاده دلتنگه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آدما خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست ، گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست ، گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره ، یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟ دلتنگ کسیه که پیام میده ، عزیز کسیه که پیام میخونه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مینویسم د – ی – د – ا – ر ، تو اگه بی من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور

دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور

بوی چشمان تو را میرساند به مشام

می دهد آرامش ، به دل نا آرام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج می کنه. بچشون میشه تراکتور

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 53,210
  • بازدید کلی : 645,003