loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 278 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (0)

 

آتشكده عشق تو از آن من است

آن روز كه لحظه وداع من و توست

آن شوم ترين لحظه پايان من است

--------------------

اشكي كه بي‌صداست پشتي كه بي‌پناست دستي كه بسته است پايي كه خسته است دل را كه
عاشق است حرفي كه صادق است شعري كه بي‌بهاست شرمي كه آشناست دارايي من است ارزاني
شماست

---------------------

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و
آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميکارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم

---------------------

به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . . . . . باورم نمي
شد . . . . فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . ! سالهاست که در تنهايي
پژمرده ام کاش امتحانش نمي کردم

---------------------

هميشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهي به پشت سرت کن...! شايد کسي در پي تو مي
دود و نامت را با صداي بي صدايي فرياد ميزند...! و تو... هيچ وقت او را نديده اي

---------------------

آرزوم بي تو محاله لحظه هام بي تو سواله

بي تو مقصد خيلي دوره راه عشقم بي عبوره

من نمي خوام تو خيالم بگمت عاشقت هستم

دوست دارم که راستي راستي حس کنم تو رو تو دستم

----------------------

عشق بها دارد ... من و تو بوديم و يک دريا عشق ، حالا من هستم يک دنيا اشک ... آري
... عشق بها دارد !!!

----------------------

چه زيباست بخاطر تو زيستن وبراي تو ماندن وبه پاي تو سوختن وچه تلخ وغم انگيز است
دور از تو بودن براي تو گريستن وبه عشق ودنياي تو نرسيدن اي كاش ميدانستي بدون تو
وبه دور از دستهاي مهربانت زندگي چه ناشكيباست

----------------------

مي دانم روزي با تن خسته و خيس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهاي چشمم فرود
مي آيي در ميان انبوه مژگانم ميزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را براي هميشه
مي بندم تا ديگر دوريت را حس نکنم

----------------------

دستانم تشنه ي دستان توست شانه هايت تکيه گاه خستگي هايم با تو مي مانم بي آنکه
دغدغه هاي فردا داشته باشم زيرا مي دانم فردا بيش از امروز دوستت خواهم داشت

----------------------

شنيدم که شمشير يکي را دوتا مي کند بنازم به شمشيرعشق که دوتا رايکي مي کند .

----------------------

ما هميشه صداهاي بلند را ميشنويم، پررنگ ها را ميبينيم، سخت ها را ميخواهيم. غافل
ازينکه خوبها آسان ميآيند، بي رنگ مي مانند و بي صدا مي روند

----------------------

دليل آفرينش انسان عشق بود وخدا انسان را عشق افريد چون عشق بود و در قلب انسان عشق
را نهاد تا عشق شود پس بايد قدر ايننعمت الهي (قدرت عشق) را دانست

----------------------

هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي
يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

----------------------

زندگي مثل يه جاده است ، من و تو مسافراشيم ، قدر لحظه ها رو بدونيم ، ممکنه فردا
نباشيم .

----------------------

دوستت دارم کمتر از خدا و بيشتر از خودم چون به خدا ايمان دارم و به تو احتياج!!

----------------------

دوستت دارم اما نه به اندازه ي بارون ، چون يه روز بند مياد . دوستت دارم اما نه به
اندازه ي برف ، چون يه روز آب مي شه . دوستت دارم اما نه به اندازه ي گل ، چون يه
روز پژمرده مي شه . دوستت دارم به اندازه ي دنيا ، چون هيچ وقت تموم نمي شه

----------------------

هيچ وقت گريه نکن چون هيچکس لياقتش رو نداره ! اون کسي هم که داره طاقتش رو نداره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 53,127
  • بازدید کلی : 644,920