loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 2042 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (2)
این نرم افزار در اصل ورژن جدید jbad v.2.1 میباشد که برای اجرای جاوا در گوشیهای اندرویید روت شده به کار میرود.
اما با استفاده از این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی نیست و با نصب برنامه اجرای جاوا در گوشیهای اندروید به راحتی امکانپذیر میباشد.

نکته: این ورژن فقط مختص اندروید ورژن 2.2 وبالاتر میباشد.

روش اجرای نرم افزارهای جاوا:
_فایلهای جاوا باید بدون هیچ پوششی و مستقیما در خود SD, کپی شده باشند.

_بعد از نصب و اجرای jbed, در منو ,روی SDcard کلیک میکنیم تا نرم افزار, فایلهای جاوا را شناسایی کند.بعد از پیدا کردن فایلها روی فایلی که میخواهید اجرا شود کلیک کنید. SD را برای نصب نرمافزار جاوا انتخاب کنید.هنگام تبدیل ونصب به هشدارهایی که در مورد نا امن و نامعتبر بودن فایل داده میشود,توجه نکنید و گزینه های Continue و yes,but ask me next session

راانتخاب کنید.
حالا از اجرای جاوا و مرور خاطرات قدیم لذت ببرید.

نکته بسیار مهم:
اگر بعد از نصب برنامه نور صفحه نمایش کم شد ویا تصاویر بصورت مبهم به نمایش در امد ویا خطوط نویز مانند ظاهر شد, از اجرای برنامه خود داری کرده و برنامه را uninstall نمایید.در این حالت احتمال اسیب دیدن صفحه نمایش زیاد است.
دانلود:
حدود 1.80 مگابایت
http://113.105.65.204/storageWeb/ser...annel=10000000

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قیمت تبلت در تاریخ 1392/12/12 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

ممنون از سایت خوبتون

این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1392/01/14 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
من galaxy pocket دارم برنامه رو نصب کردم و برنامه های جاوا رو اسکن میکنه ولی وقتی میخوام واردش شم مینویسه :
maybe no sd card or sd card is busy.please check it.
چه کار باید کنم؟؟؟؟
پاسخ : سلام دوست عزیز من خودم قبلا نمیتونسم استفاده کنم و لی وقتی کرنل و رام دیگه ای رو گوشیم فلش زدم تونسم فایلای جاوا رو ببینم حالا توهم ی کم تلاش کن ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 53,152
  • بازدید کلی : 644,945