loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 467 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

یَره گه کار مو و تو دِره بالا می گیره

ذره ذره دِره عِشقِت تو دلُم جا می گیره…………..

 

روز اول به خودم گفتُم ایی یَم مِثلِ بَقی

حالا کم کم می بینُم کار دِره بالا می گیره کار دِره بالا می گیره

چَن شَبه واز مُدزُوم چشمامه تا صُبحه به چُخت

یا به یَک دَم بیخودی مات مِمِنه و را می گیره

چَن شَبه واز مِثِ چل سال پیش از ایی مرغ دلُم

تو زمستون بَهنِه ی سِبزه و صحرا می گیره سِبزه و صحرا می گیره

تا سحر جُل مِزنُم خواب به سراغُم نِمیه

هی دلُم هی دلُم مثل بچه بَهَنه بی جا می گیره

مُگومِش هرچی که مرگت چیه کوفتی نِمِگه

عوضش نق مزنه و ذکر خدایا می گیره

پیری و معرکه گیری که مِگَن حال مُویه

دِرَه کم کم تو کتاب صِفحۀ پینجا می گیره و صِفحۀ پینجا می گیره

هر کی عاشق مِشَه پنهوون مِکنه مثل اویه (۲)

که سِوار شُتره و پوشتشَه دولا می گیره

####

پیام LOve مشهدی:

مدنی الان چی حال مداد؟

حال مداد تو اینجه بودی و مو از پشت سر می امدوم

و موگفتم پخ!! بعد تو مترسیدی…

مو مگفتم نترس .. مویوم عشقت …

####

*

به مشدی میگن با ۳ تا مداد جمله بساز
میگه : یه دوست دختر داشتم آی مداد، آی مداد ،آی مداد!!!

####

یک فعل چند منظوره در لهجه شیرین مشهدی:

مو بوروم: من بروم.

مو بوروم: من می بُرم.

مو بوروم: من می بَرَم.

مو بوروم: من برنده می شوم.

مو بوروم: من مو بور هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 334
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 53,141
  • بازدید کلی : 644,934