loading...
چترومهاي شلوغ همسریابی ازوداج
نهتانی بازدید : 265 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

برای این ساعت نرم افزار کاربردی Voice Translator Pro v1.3 که یک دیکشنری صوتی قدرتمند با قابلیت ترجمه 50 زبان را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نیز است. همچنین جهت استفاده از برنامه باید ابتدا گزینه ی English To Persian را انتخاب کرده و به صورت واضح کلمات انگلیسی را گفته تا نرم افزار معنی فارسی را برای شما نمایش دهد.

 

 

نهتانی بازدید : 254 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

{ حجم فایل فشرده شده فـــــقـــــط ۹ مـــــگابــــایتــــــ }

بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دیgta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو!سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید.اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتومبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۹ مگابایت از کمیاب دات کام .

نکته: موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

 

نهتانی بازدید : 212 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
0
آموزش:

گوشی آرک هم همانند دیگر گوشی ها دارای منوهای مخفی می باشد که در این تایپیک چندتا از مهمترین انها را بیان میکنم :

حالت flashmode: برای بردن به این حالت در حالی که گوشی خاموش است کلید back از گوشی را نگهداشته و کابل را به کامپیوتر متصل می کنید .

حالت fastboot : برای بردن به این حالت در حالی که گوشی خاموش است کلید menu از گوشی را نگهداشته و کابل را به کامپیوتر متصل می کنید .

حالت safe mode : برای رفتن به این حالت وقتی گوشی را روشن کردید کلید menu را نگهدارید تا به save mode برود .

service menu : برای رفتن به منوی service و تست گوشی در شماره گیر گوشی این کد را تایپ کرده و نوع رام و مدل گوشی و همچنین تست قطعات و ...... را بررسی کنید.

*#*#7378423#*#*
حالت testing: برای رفتن به این حالت که برای شماره مرکز پیام و اطلاعات باطری و ... میباشد در شماره گیر گوشی این کد را وارد کنید :

*#*#4636#*#*
نهتانی بازدید : 246 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
آرشیو،گشنه، گرگ اقا، بره، بوشفر، چاه، یتیم، حلوا،پارچه، پاکت، پوپول، ادامه، آشفته، افسرده، نوشابه و ارزان بخشی از اسامی باور نکردنی افراد در سازمان ثبت احوال است.

به گزارش جهان به نقل از فارس، برابر ماده ۲۰ قانون ثبت احوال، انتخاب نام با والدین است، البته همواره بر این موضوع تأکید شده که نام‌های مناسب، نیکو و پسندیده به صورت مجرد و مرکب انتخاب شود.

هر پدر و مادری دوست دارد تا فرزندش نامی نیک داشته باشد و شاید به همین دلیل است که بسیاری از والدین در انتخاب نام نیکو حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و روزها و ماه‌ها برای انتخاب نام مناسب وقت صرف می‌کنند.

برخی والدین بر کمیاب بودن نام هم تاکید دارند و ترجیح می‌دهند تا نامی انتخاب کنند که فراوانی کمتری داشته باشد؛ همین امر باعث شده که شاهد اسامی عجیب و غریبی باشیم که گاهی به گوش می‌رسد.

با این حال در سال‌های گذشته تغییرات زیادی در نامگذاری فرزندان ایرانیان رخ داده است.

در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور 420 هزار عنوان نام وجود دارد که ۲۲۰ هزار عنوان دخترانه و ۲۰۰ هزار عنوان پسرانه است.

تنوع نام‌های دخترانه به واسطه الگوهای نام‌گذاری برابر بررسی‌های صورت گرفته پیش بینی شده که حدود ۲۰ الگوی توصیفی، دینی مذهبی، ملی باستانی، قومی، منطقه‌ای، ترکیبی، نام گل‌ها، طبیعت، حیوانات زیبا، پرندگان، کوه‌ها و رودها و نام موجودات خیالی و تاریخی نمونه‌ای از این الگوهاست.

در این رابطه 14 الگوی نامگذاری برای پسران و ۱۸ الگوی نامگذاری برای دختران وجود دارد به دلیل آنکه الگوهای دختران برای نامگذاری بیشتر است ، تنوع نام‌های دخترانه هم بیشتر است.

۷ هزار و ۵۴۹ اسم قابل تغییر وجود دارد

هم اکنون ۳ هزار و 737 نام پسرانه و ۳ هزار و 812 نام دخترانه قابل تغییر وجود دارد که هر شخصی نامش در آن باشد بلافاصله به اسم مناسب، قابل تغییر است. البته ممکن است اسمی در این فهرست‌ها نباشد اما از دید ثبت احوال قابل تغییر باشد. در این باره فرد باید دنبال مجوزهای لازم باشد.

باباقلی، گرگ اقا، بره، چاه و یتیم اسامی افراد در ثبت احوال

آرشیو، آسیب، اجباری، اخی، اردوخان، اشتر، اهریمن، باباقلی، بیابانی، ملخ، فضا، فراری، شفتالو، شربت، قطار، قطاری، قسمت، قربانی، کابوس، گشنه، گرگ آقا، بره، بشم، بهداشت، بوشفر، چاه، چراغ، چیتر، زنگی، سرباز، شوجر، علاقه، غم، غارت، فرار، فراری، فراموش، کوپال، گمان، لذت، لشکر، للو، ورندل، یتیم تنها برخی از اسامی پسران قابل تغییر در این فهرست‌هاست.

این اسامی غالباً به قبل از سال 1370 بر می‌گردد. از زمانی کهمهندسی فرهنگ نام و نام‌نویسی وارد شدیم دیگر اجازه نمی‌دهیم والدین اسامی نامناسب، نامتعارف و مغایر با جنس برای فرزندانشان انتخاب کنند؛ دلیل این کار هم همان فهرست‌هایی است که با توجه به اصرار والدین مأمور ثبت احوال را وادار به ثبت اسم می‌کرده‌اند.

باجی،بیزار، نوشابه، ییلاق و خرما اسم زنان در ایران

آشفته، آفت، اجبار، افسرده، باجی، بیزار، پنبه، تعارف،‌حلوا، خرما، خیار، شربتی، شقیقه، کفتر، نیمکت، قیمتی، همیشه، نوشابه، ییلاق، لوله، لیاقت، لبو، لباء، مشکی، مشکی‌جان، مغلوبه، مفتول، حاضر، حالتاج، حسرت، حضرت، حبصه، خارا، خابس، پارچه، پاکت، پنیر، پوپول، پولی، انقلاب، اوجق، آمریکا، آلمان، انگلیس، انه، آقا بگم، ادامه و ارزان بخش از اسامی قابل تغییر برای دختران است.

ممنوعیت اسامی خارجی بر روی فرزندان

گذاشتن اسامی خارجی بر فرزندان ممنوع است اما برخی از نام‌هاست که با زبان فارسی خودمان یکی است. مانند نام برخی گل‌ها که مشابهت زیادی دارد اگر این اسامی مغایرتی با ارزش‌های ایرانی، اسلامی نداشته باشد مشکلی برای ثبت آن وجود ندارد. مانند رز، یا نام سوزان که هم اسم خارجی برای دختر است و هم به معنای سوزانده یا نام پسر به عنوان نیک که هم اسم خارجی است و هم در فارسی به معنای خوبی.

استفاده از اسامی مانند رابرت، الیزابت و جرج ممنوع است و اگر کسی هم این اسم‌ها را داشته باشد بلافاصله بعد از تقاضا به اسامی ایرانی ـ اسلامی تغییر می‌کند.

البته هنوز هم برخی والدین این اسامی را برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند که از گذاشتن آن جلوگیری می‌شود.

انتخاب اسامی که بعد از ۹۲ سال در فرهنگ نام گزینی وجود ندارد

در شش ماهه اول سال ۹۰، 570 اسم در خواست کننده رسیدگی شده که 381 اسم تصویب و 189 اسم تصویب نشده است. می‌بینیم برخی والدین اسامی را انتخاب می‌کنند که در فرهنگ نام گزینی پس از ۹۲سال وجود ندارد. مثل اسم هوریزا، لیزا واژه‌های خارجی است و معنی خوبی ندارد و هارای که هیچ منبعی معتبری ندارد.

ثبت لقب به عنوان اسم ممنوع است

طنسگل، نارسیسا، مرسدس یا عسل خاتون که خاتون یک اسم قدیمی است و معمولا لقب مادربزرگ‌ها بوده که ثبت لقب نیز به عنوان اسم ممنوع است.

شیما به معنی زن‌ خال‌ دار است که جزو اسمی قابل تغییر بوده و با گذاشتن آن موافقت نمی‌شود.

یکی از اسامی که با گذاشتن آن موافقت نشده استرحیم کرار است که ترکیب مناسبی نیست چرا که رحیم صیغه مبالغه بسیار مهربان و کرار به معنای حمله کننده است که هیچ مناسبتی با هم ندارند.

براساس آمار بیشترین انتخاب نام ایرانیان برای فرزندان اسامی ائمه اطهار(ع) است که فراوانی ۱۰ نام اول ثبت شده در پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال طی ۹۲ سال برای پسران به ترتیب عبارت است از محمد، علی، حسین، مهدی، حسن،رضا، محمدرضا، علیرضا، احمد و عباس و برای دختران نیز به ترتیب فاطمه، زهرا، مریم، معصومه، زینب، سکینه، رقیه، خدیجه و لیلا و سمیه.

برخی اسامی اقبال موقتی دارند

تعدادی از نام‌ها یک اقبال موقتی دارند از این زاویه رسانه ملی نیز نقش مهمی در فرهنگ مهندسی نام و نامگذاری دارد. مثلا در سریال میوه ممنوعه اسم هستی، در سریال ستایش شخصیت ستایش در سریال ۵ کیلومتر تا بهشت اسم آیدا به واسطه شخصیت خوبی که در فیلم داشتند مورد پسند مردم قرار گرفت و در مقطعی بیشترین اسامی فرزندان دختر از بین این اسم‌ها بود.

اما اسم‌های ائمه معصومین(ع) مانند اسم حسین، امیرحسین و محمد حسین علاوه بر طول سال، در دو ماه محرم و صفر نیز بیشترین فراوانی را دارند. این مسئله درباره برخی از نام‌ها نیز صدق می‌کند. به عنوان نمونه زمان انقلاب و رحلت امام خمینی(ره) اسم روح‌الله بالاترین میزان فراوانی را در میان اسم‌های پسر داشت یا سال‌های مختلفی که از طرف رهبر معظم انقلاب نامگذاری می‌شد مانند سال پیامبر اعظم (ص) یا سال امام علی(ع۹ بیشترین فراوانی به ترتیب اسم محمد و علی بود.

در سال 89 پنج اسم اول پسران به ترتیب امیرعلی، ابوالفضل، امیرحسین، علی، امیرمحمد پنج اسم اول دختران نیز فاطمه، زهرا، ستایش، هستی و زینب بود که البته این آمار هر سال تغییر می‌کند اما در مجموع روند اسم‌های اول معمولا حفظ شده است.

بیشترین فراوانی نام‌های خانوادگی در سطح کشور به ترتیب محمدی، حسینی، احمدی، رضایی، مرادی، حیدری، کریمی، موسوی، جعفری و قاسمی است.

طولانی‌ترین نام‌های خانوادگی استخراج شده

طولانی‌ترین نام خانوادگی استخراج شده در پایگاه اطلاع جمعیتی کشور طایفه حاجی نوروز علی تهرانی معروف به کلده دره است که 37 کاراکتر داشته و برای خانم فاطمه سلطان خانم متولد سال 1257 از تهران است.

طولانی‌ترین اسم نیز 35 کاراکتر داشته که با عنوان فاطمه سلطان خانم، معروفه به شا‌زاده کربلایی متولد 1264 از کربلاست.

طولانی‌ترین اسم برای مردها نیز با عنوان آقا میرزا مصطفی عظیم‌الدوله ملقب به بکشو است که 33 کاراکتر داشته و مربوط به سال 1245 از تهران است.

نهتانی بازدید : 312 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

 

در هزاران مصاحبه ای که در شش قاره جهان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید، سن شما و سن طرف مقابلتان دیگر چندان اهمیتی پیدا نمی کند. اما یک واقعیت هم وجود دارد و آن این است که موقعیت هایی هست که تفاوت سنی واقعاً مهم می شود…

در هزاران مصاحبه ای که در شش قاره جهان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید، سن شما و سن طرف مقابلتان دیگر چندان اهمیتی پیدا نمی کند. اما یک واقعیت هم وجود دارد و آن این است که موقعیت هایی هست که تفاوت سنی واقعاً مهم می شود…
وقتی ۱۷ سالتان باشد، اقدام به ازدواج با کسی که ۴۷ ساله است، ایده چندان جالبی به نظر نمی رسد. تجربیات زندگی یک نوجوان ۱۷ ساله تقریباً هنوز بچگانه است. اما فرد ۴۷ ساله فردی بالغ و باتجربه است و پستی و بلندی های زندگی را پشت سر گذاشته است. این تفاوت ها می تواند چالش بزرگی در رابطه ایجاد کند. پس اشتباه نکنید.

موفقیت یک ازدواج به سطح بلوغ و تجربیات دو طرف بستگی دارد. واقعیت این است که وقتی پای عشق و ازدواج به میان می آید، فاصله سنی جادویی وجود ندارد.

اما تجربه به ما می گوید که هر چه فاصله سنی دو طرف کمتر باشد، شانس ساختن عشقی ماندگار برایشان بیشتر می شود. این تفاوت سنی چه یکسال باشد، چه ۵ سال، ۱۰ سال، یا حتی بیشتر، عشق بر همه چیز غلبه می کند. مسئله این است که ببینید واقعاً عاشق هستید یا نه، نه اینکه ببینید کسی که دوستش دارید چند سالش است. عاشق بودن خیلی مهمتر از تفاوت سنی بین دو طرف است.

به یک مثال خوب اشاره می کنیم. بابک و سوزان ۴۸ و ۳۷ ساله هستند. هر دو طلاق گرفته اند. می توانیم صادقانه بگوییم که هر دو آنها ازدواج هایی واقعاً بد را تجربه کرده اند. اما فعلاً این را همین جا نگه می داریم.

خوشبختانه بابک و سوزان همدیگر را پیدا می کنند! درواقع، واقعاً عاشق هم می شوند.

وقتی گوش می دهیم که چطور عشق و محبتشان را به هم توصیف می کنند واقعاً سرحال می آییم. این دو نفر نه تنها عاشق هم هستند، بلکه فهمیده اند که مورد احترام قرار گرفتن، اعتماد کردن به هم، صادق بودن و ارزش گذاشتن بر همدیگر چه ارزشی دارد.

هم بابک و هم سوزان از ازدواج اولشان بچه دارند. هر دوی آنها واقعاً بچه هایشان را دوست دارند و می خواهند به خوبی از آنها مراقبت کنند. و در واقع، هر دوی آنها حاضر نیستند کسانی را که به فرزندانشان عشق نمی ورزند را دوست بدارند. و واقعاً خوشا به حالشان!

اول رابطه کمی درمورد اختلاف سنیشان تردید داشتند. اما دیگر اینطور نیست! الان فقط به عشقشان به هم فکر می کنند و بس! سنشان دیگر اهمیتی ندارد.

خوب، دوست دارید بدانید از سه دهه تحقیق درمورد اختلاف سنی در ازدواج چه دستگیرمان شد؟ فهمیدیم که عاشق بودن و دوست داشتن همدیگر بر همه چیز غلبه می کند. اکثر ازدواج ها وقتی تفاوت سنی بین دو طرف کمتر از ۱۰ سال است موفق تر هستند اما وقتی این اختلاف بیشتر از ۱۰ سال باشد، احتمال موفقیت ازدواج به تدریج کمتر می شود. به عبارت دیگر، واقعاً صحت دارد که اگر اختلاف سنی بین دو طرف کمتر باشد احتمال موفق بودن رابطه بیشتر است.

اما، درمورد عشق هیچ جادویی وجود ندارد. عاشق بودن خیل مهمتر از سن است. سن مسئله ای نسبی است. مهمتر از آن، سن در رابطه خیلی کمتر از عشق اهمیت دارد. عشق بی حد و مرز است. پس عاشق باشید و تا ابد با هم بمانید.

نهتانی بازدید : 223 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

 محمد اویل : 09382372199

شماره تلفن سروش هیچ کس : 09123045650

شماره تلفن رضا پیشرو : 09192401408

شماره تلفن امین دالتون : 09358402134

شماره تلفن عماد بلكس 09364873311

شماره تلفن حسین تهی : 09329510111 دبی:00971559266196 (با تشکر از نورا)

شماره تلفن سینا نرگال : 09125342749

شماره تلفن حسین ابلیس : 09156437687

شماره تلفن سامان فینچر : 09125342749

شماره تلفن بابک تیغه : 09122276501

شماره تلفن امیر تتلو : 09123702067

شماره تلفن پارسا دیاکو : 09121395668

شماره تلفن شاهین فلاکت :09329169569

شماره تلفن ساسی شیدی : 09124617732

شماره تلفن آهورا : 09122347680

شماره تلفن حسام استپس : 09122796320

شماره تلفن پارازیت : 09111544572

شماره تلفن بیباک : 09126543287

شماره تلفن سعید توپاک : 09125879347

شماره تلفن داریا : 02177459712

شماره تلفن کامی ام سی : 09122503820

شماره تلفن ابوالفضل خیانت :09352484339

شماره تلفن آهورا :09122347680

شماره تلفن پارازیت :09111544572

شماره تلفن کامی ام سی : 09122503820

شماره تلفن افشین یار : 09123434763

شماره تلفن برمودا: 09329153677

شماره تلفن احسان کار آموز :09122849344

شماره تلفن صارم (گروه وانتد) : 09354151318

شماره تلفن تیتان:09121944289

شماره تلفن رضا اسطوره :09122383778

شماره تلفن یاس:۰۹۱۲۱۴۵۷۸۷۶

شماره تلفن ساتراپ:۰۹۳۲۹۰۱۳۴۶۸

شماره تلفن هایپر:۰۹۳۵۳۰۴۲۱۶۰

شماره تلفن پیت بوی:۰۹۱۲۱۸۶۴۰۲۱

شماره تلفن پیشگو:۰۹۱۲۲۷۹۲۰۹۱

شماره تلفن پدرام سورنا:۰۹۳۵۳۶۲۰۷۶۹

شماره تلفن ایرانسل تتلو: 09355271617

شماره تلفن سامان ویلسون :09122860181

شماره تلفن 09354618386:zizi

شماره تلفن ساسی مانکن ۰۹۱۲۲۶۲۰۷۹۵

شماره تلفن آتیش:۰۹۱۹۲۰۹۵۷۷۱

شماره تلفن میلاد نورتون:۰۹۱۳۹۱۲۵۲۲۳

شماره تلفن سهیل سرب:۰۹۳۵۹۰۹۶۵۳۳

HiChkas - hiChkas_021@yahoo.com

MJ - Mj_Zed@yahoo.COM

Saloome - Saloome Beat@yahoo.COM

Pishro - Rz_Pishro@yahoo.com & R_E_Z_A39@yahoo.COM

Sijal - Rap_Sijal@yahoo.com

Tohi - HoseinTohi@yahoo.com

Eblis - Rap_051@yahoo.com

R-MIN 2@FM - Armin_Coolboy2003@yahoo.com

Yar 2 - Rap_Yar2@yahoo.com

Felakat - Fewlawkawtz@yahoo.com

Ahura - Rap.Ahura@yahoo.com

mohammad evil - evil01_marvdasht

Duzakh - Rap_Duzakh@yahoo.com

Shayan - shayan_021@yahoo.com

Memphis - gun_memphis_gangsta@yahoo.com

NerGaL - siNa_NergaL@yahoo.com

Siamak - Siamakagha@yahoo.com

Emziper - GoldenBoy_Ir@yahoo.com

Hesam Steps - Hesam.Steps@yahoo.com

Milad Big Bang - mehran_new_bigbang@yahoo.com

Marmooz-e-siyah - iliamb_504@yahoo.com

MehDi Tirip 041 - Tirip041@yahoo.com

Morgen - Rap_Devil_021@yahoo.com

Rash Gouroup (Mosy) - mosy_rashgroup@yahoo.com

Flasher - flasher_kalshakh@yahoo.com

Zakhmi - farzin_b2003@yahoo.com

Dj Raminem - word9word@yahoo.com

SeveN - seven.rappa@yahoo.com

Arash Mb *20Cent - arash_eastrap@yahoo.com

Rash Goroup " Smith - smith_best_68@yahoo.com

M.Shi - maryam_mhs_rapper@yahoo.com

S.h.z " 8pa - rap_8pa@yahoo.com

Ice Box - icebox_amir@yahoo.com

DiRTY RAP > SaEeD DRAGON - Im.Love@yahoo.com

نهتانی بازدید : 541 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

بکاپ (پشتیبان گیری ) از آپدیت های نود32 ورژن 3و4

آیا شما از آن دسته آدم هایی هستید که هر چند روز ویندوز خود را عوض می کنید و نگران از دست دادن آپدیت های نود 32 خود هستید.

ما با این نرم افزار نگرانی شما را برطرف می کنیم و دیگر نیازی به آپدیت های مجدد بعد از نصب ویندوز نیست فقط کافیه قبل از نصب ویندوز توسط این نرم افزار یک بکاپ از آپدیت های خود بگیرید و آن ها را به ویندوز جدید منتقل کنید.

IraNod32 | Nod32 | بکاپ (پشتیبان گیری ) از آپدیت های نود32 ورژن 3و 4 + آموزش

**توجه کنید که این نرم افزار فقط برای ورژن های 3 و 4 نود32 قابل استفاده هستند.**


مزایای این نرم افزار

-بروز رسانی آنتی ویروس خود پس از نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به اتصال به اینترنت ( آپدیت آفلاین )

- کاملا کم حجم و قابل حمل بر روی فلاپی یا سایر دستگاه های ذخیره سازی.

- استفاده از نسخه پشتیبان بر روی سایر سیستم ها

**روش بکاپ یا پشتیبان گیری**

1- ابتدا از نصب بودن نود32 ورژن 3 یا 4 مطمئن شوید.
2- بر روی Eset4UpdGen.exe کلیک کنید.
2- در صفحه باز شده مسیر ذخیره سازی نسخه پشتیبان را بدهید ( مسیر پیش فرض برروی صفحه دسکتاپ میباشد).
4- با زدن گرینه Next نرم افزار به صورت اتوماتیک وارد عمل شده و در کمتر از 1 دقیقه نسخه پشتیبان را به فرمت های nup ببا نام های مختلف در مسیر تعین شده میسازد.

**روش بازگردانی فایل های آپدیت**

– مسیر فایل های پشتیبان را که در ویندوز قبلی آماده و ذخیره کرده بودید را پیدا نمایید.(مثلاً مسیر فایل D:nup(www.IraNod32.com) است.
۲ – ناد ۳۲ را باز کرده و کلید F5 را فشار دهید.
۳ – از منوی ظاهر شده در سمت چپ گزینه Update را انتخاب نمایید.
۴ – در قسمت Update Service گزینه Edit را انتخاب کنید.
۵ – در قسمت Update Server مسیری که در مرحله اول بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده بدست آوردید را بنویسید.(مثلاً D:nup(www.IraNod32.com)
6 – روی کلید Add کلیک نمایید. بعد OK و دوباره OK را انتخاب نمایید.
۷ – در صفحه اصلی NOD32 گزینه Update را انتخاب نمایید و بعد گزینه Update Virus Signature Database را انتخاب نمایید.
۸ – آنتی ویروس شما آپدیت گردید.

9-حالا برای اینکه بتوانید نود32 را خودتان به صورت آنلاین آپدیت نمایید باید به همان قسمتی که این مسیر D:nup(www.IraNod32.com) را وارد کرده بودید بروید و مسیر آپدیت آفلین را پاک نمایید تا نرم افزار بتواند به صورت آنلاین آپدیت شود

دانلود نرم افزار با حجم640 کیلوبایت

تعداد صفحات : 70

درباره ما
سلام نظر بزارین اگه قسمتی از سایت مطالب مشکل داش بهم بگین تو نظرات مرسی به دوستاتونم بگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 484
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 335
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,173
  • بازدید ماه : 3,173
  • بازدید سال : 56,263
  • بازدید کلی : 648,056